Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@04:51:04 GMT

تمدید قرارداد پدیده جوان میلان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۲۹۶

تمدید قرارداد پدیده جوان میلان

باشگاه میلان تمدید قرارداد بازیکن جوان این تیم را تمدید کرد.

به گزارش ایلنا، قرارداد الکسیس سالماکرز ۲۲ ساله با میلان تا ژوئن ۲۰۲۶ تمدید شد.

این هافبک-مدافع ۲۲ ساله پرورش یافته آکادمی باشگاه اندرلخت است که در سال ۲۰۲۰ با قرارداد قرضی به تیم میلان ملحق شده بود. انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلان الکسیس سائلماکرز میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درویش در مورد تمدید قرارداد بازیکنان

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس بعد از برد سرخ‌ها در دیدار برابر پیکان گفت: بچه‌ها بازی بسیار خوبی انجام دادند. اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردند ۵ یا ۶ گل می‌زدند. تیم یواش یواش دارد به شرایط آرمانی برمی‌گردد و هواداران دیدند که تیم شرایط خوبی دارد و این روند را ادامه می‌دهد.

درویش درباره تمدید قرارداد بازیکنان گفت: تا الان ما درگیر گرفتن بازیکن، باز کردن دریچه نقل و انتقالات و قرارداد و پول بودیم و فرصت برای مذاکره با بازیکنان نبود. ضمن اینکه اینجا خانه این بازیکنان است و همه آمادگی دارند که سال دیگر هم در خدمت‌شان باشیم. بعد از تعطیلات مذاکرات را شروع می‌کنیم. ضمن اینکه باید ببینیم تکلیف مالکیت باشگاه چه می‌شود و بودجه ما چگونه است.

او درباره واگذاری باشگاه به بانک غیردولتی گفت: ما هم مثل شما شنیدیم و هنوز عملیاتی نشده است. در کارگروه مجوز حرفه‌ای آقای وزیر اعلام کردند که یقینا دو بانک غیردولتی مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برعهده می‌‌گیرند و پرسپولیس مقدم است به این جهت که قبلا اعلام شده بود پرسپولیس با وزارت رفاه به توافق رسیده است. ان‌شالله بحث مالکیت حل شود که برای محوز حرفه‌ای مشکلی نداشته باشیم.

دیگر خبرها

  • میلان آماده مذاکرات جدی با تئو هرناندز بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد ترانزیت گاز روسیه با اوکراین تمدید نمی‌شود
  • ترابی: برای تمدید قرارداد هنوز صحبتی با من نشده است/ وضعیت پرداختی ها خراب است+ فیلم
  • خبر مهم درویش در مورد تمدید قرارداد بازیکنان
  • بایرن مونیخ در پی تمدید زود هنگام قرارداد جمال موسیالا
  • نزدیک شدن اولیویه ژیرو به جدایی از میلان و انتقال MLS
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش؛ پرسپولیس کهکشانی می‌شود؟
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش
  • توافق یوونتوس با دنیله روگانی بر سر تمدید دو ساله قرارداد
  • قرارداد طرح‌های اراضی کشاورزی واگذاری در استان بوشهر تمدید شد