Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه واگذاری های املاک دوره پنجم اگر خلاف مقررات باشد، پرونده به پرونده در شورا مطرح می شود، گفت: اولین مصوبات شورای پنجم این بود که از آن تاریخ به بعد املاک شهرداری بدون مصوبه شورا واگذار نشود که این اتفاق نیفتاد و ما آن ها را بررسی می کنیم.

به گزارش برنا؛ چندی پیش عضو شورای شهر تهران از واگذاری بی‌حساب‌وکتاب املاک و باغات توسط اعضای سابق شورای شهر تهران پرده‌برداری کرد و نسبت به واگذاری باغی به‌متراژ ۴هزار مترمربع به یکی از خانم‌های نماینده مجلس ششم انتقاد کرد اما ماجرا به کجا ختم شد؟

ناصر امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ششم با اشاره به آخرین وضعیت این پرونده به خبرنگار برنا گفت: این پرونده فعلا در دست بررسی است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصد داریم تا واگذاری املاک دوره پنجم را پرونده به پرونده بررسی می کنیم. 

او افزود: پرونده ای را که بنده تذکر دادم دقیق تر بررسی کردیم. هیچ یک از اطلاعاتی که ارائه شده اشتباه نبود.

امانی تاکید کرد: جز اولین مصوبات شورای پنجم این بود که از آن تاریخ به بعد املاک شهرداری بدون مصوبه شورا واگذار نشود اما ملکی که واگذار شده مصوبه شورا ندارد.

عضو شورای شهر ششم با بیان اینکه این ملک به شکل عجیب و غریب بدون مصوبه شورا واگذار شده است، گفت: چهار عضو شورا واگذاری یک ملک را امضا کردند.

امانی ادامه داد: سیر مراحل قانونی را طی می کنیم. جلسه ای با مسئولین منطقه ۳ برگزار کردیم. سابقه این ملک احصا شده است. یکبار این ملک در دهه ۷۰ با دستور شورا به این مجموعه واگذار شده و در دوره پنجم مجدد این واگذاری صورت گرفته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه بیان کرد: علیه من بیانیه دادند و عنوان کردند که این مجموعه فرهنگی بوده است اما بنده می گویم اگر قرار است از مجموعه ای استفاده فرهنگی شود باید گفت که ما سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران داریم. باید این ملک در اختیار آن سازمان قرار می گرفت و از آن طریق تصمیم گیری می شد و مجموعه های فرهنگی از آن استفاده می کردند.

او در پاسخ به این سوال که چند ملک به این ترتیب در دوره گذشته واگذار شده، گفت: اجازه بدهید عددی اعلام نکنم و باید بررسی بیشتر داشته باشیم.

امانی در خصوص واگذاری املاک طی سه دهه اخیر در مدیریت شهری افزود: به واگذاری املاک در دوره های پیشین رسیدگی شده و آن ها تعیین تکلیف شده اند. 

او گفت: واگذاری های دوره پنجم اگر خلاف مقررات باشد، پرونده به پرونده در شورا مطرح می شود.

امانی در رابطه با امکان شکایت شهرداری از مجموعه های متخلف گفت: گزارشی به شهردار تهران می دهیم و آقای شهردار در این رابطه تصمیم گیری می کند.

عضو شورای شهر ششم در پایان گفت: مصوبه شورا را حتما در خصوص واگذاری املاک را دنبال می کنیم که البته وظیفه شهرداری است اما ما نظارت می کنیم و آنچه خلاف مقررات بوده را به اطلاع شهرداری و مردم می رسانیم و مراحل بازپس گیری را طی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر شورای شهر تهران مجلس کمیسیون برنامه و بودجه برنا شهرداری عجیب و غریب برنامه و بودجه شهرداری تهران شهردار تهران شورای پنجم شورای ششم ناصر امانی واگذاری املاک پرونده به پرونده واگذاری املاک شورا واگذار مصوبه شورا واگذار شده دوره پنجم شورای شهر عضو شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تامین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تامین شد گفت: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، جمشید عین‌بیگی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اعضای دوره فعلی شورای شهر سه سال است که این منصب را عهده‌دار شده‌اند و دو سال پس از آغاز فعالیت شورا، شهردار بجنورد تغییر کرد.

وی افزود: سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اختصاص پیدا کرد و ۱۴ اتوبوس تاکنون تحویل داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تأمین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تأمین شد، خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

عین‌بیگی اضافه کرد: در زمینه فرهنگی و به منظور هویت‌بخشی به بجنورد و معرفی مفاخر و مشاهیر شهر، همایش نکوداشت آیت‌الله محمدتقی بجنوردی با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف برگزار شد.

وی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشگاهیان، کمیته مطالعاتی از سوی کمیسیون عمران برگزار شد که اعضای شورا پایبند به تصمیمات آن هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: برگزاری جشن عید غدیر در پارک بش‌قارداش بجنورد با حضور کم‌نظیر مردم در سال گذشته از برنامه‌های شورا بود.

کد خبر 749050

دیگر خبرها

  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری