Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرک خانه دریا یکی از معتبرترین و زیباترین شهرک های استان مازندران در منطقه گردشگری سرخرود است و طی سال ها توانسته با داشتن بهترین امکانات بهترین سابقه را در تاریخچه ی خود ثبت کند.

به گزارش برنا، شهرک خانه دریا یکی از معتبرترین و زیباترین شهرک های استان مازندران در منطقه گردشگری سرخرود است و طی سال ها توانسته با داشتن بهترین امکانات بهترین سابقه را در تاریخچه ی خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه دریا جزء بهترین و قدیمی ترین شهرک های مازندران است ، شهرکی به نام شهرک خانه تمامی مراحل و طراحی اجرا ، ساخت و ساط این شهرک را بر عهده گرفته است . شهرک خانه دریا از زیباترین و محبوب ترین شهرک های ویلایی در استان مازندران است که مورد پسند افراد زیادی برای خریداری ویلا های لوکس می باشد .

شهرک خانه دریا را بشناسید !

همان طور که کمی قبل تر ذکر کرده ایم ، این شهرک زیبا دارای ویژگی های بسیار خاصی است که آن را محبوب برای همگان کرده است . بعضی از این ویژگی هایی که این شهرک در خود جای داده عبارت اند از ؛ نظم ، انسجام و ترتیب . تمامی ویلاهایی که در شهرک خانه دریا ساخته می شوند دارای مقاومت و استقامت بسیار بالایی دارند زیرا از بهترین مصالح و متریال ساخته شده اند . در واقع به گفته مهندسان و بسیاری از ساکنان این شهرک ، مقاومت این ویلا های لوکس بی نظیر است.

سرمایه گذاری در شهرک خانه دریا با دکتر محمد بخشی

دکتر محمد بخشی از بهترین و سرشناس ترین مشاورین املاک در مازندران است ، او با دارا بودن چندین سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش ویلا ، آپارتمان و برج های ساحلی فوق العاده لاکچری در منطقه سرخرود ، خزرشهر در مازندران  می تواند به شما در خرید یک ویلای لاکچری و در بهترین جای استان کمک فراوانی کند . دکتر محمد بخشی سایت معتبری به نام بخشی آفیشیال را به همراه تیمی قدر مدیریت کرده و با تجربه ای بسیار بالا می تواند به شما مشاوره ای رایگان در زمینه سرمایه گذاری و خرید ویلا در شهرک خانه دریا بدهد تا شما بهترین گزینه را برای سرمایه گذاری و سود بلند مدت انتخاب کنید.

ویژگی ویلاها در شهرک خانه دریا چگونه است ؟

این شهرک ویلاهای بسیار زیادی را در خود جای داده است که تمامی آن ها دارای امکانات مناسبی می باشند . تمامی ویلاها اعم از ویلا های کف خواب و آپارتمانی د ر این شهرک وجود دارد . معماری تمامی ویلاهای ساخته شده ، چه قدیمی و چه طرح جدید همگی از بهترین طرح ها الهام گرفته شده اند . قواری زمین های این شهرک بسیار بزرگ است به همین علت ویلاهای بسیار زیادی را در خود جای داده است.

تمام ویلا های این شهر دارای سبک بسیار خاص خواص و ویژه ای از معماری هستند ، خریداران می‌توانند در هر جهتی از این شهر که بخواهند ویلا خریداری نمایند . چراکه ویلا های ساخته شده در این شهرک در تمامی جهات مانند شمال ، جنوب ، شرق و غرب وجود دارند . البته نا گفته نماند تمام ویلا هایی که در شهرک خانه دریا ساخته شده‌اند ، از نظر ابعاد و متراژ ساختمان ویلا ، قواره زمین ، نحوه طراحی دکوراسیون خارجی ، داخلی و نمای بیرونی با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند . تمام سبک ها نظیر سبک مدرن ، کلاسیک ، سنتی و قدیمی در این ویلاها مشاهده می‌شوند و همان طور که در ابتدای مطلب ذکر شده است . از مهم ترین ویژگی هایی که این شهرک را در بین تمامی خریداران محبوب کرده است ، نظم و ترتیب مناسبی است که در ساخت و ساز تمامی این ویلا ها رعایت شده است.

به طور کلی خرید ویلا در شهرک خانه دریا مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد ، که از مهم ترین آن ها سرمایه‌گذاری مناسب و بلند مدت است . شهرک خانه دریا از هر نظر زیبا طراحی شده است تا تمامی ساکنین شهرک یک محیط آرام بخش را برای زندگی تجربه کنند . اگر از آن دسته افراد هستید که به دنبال خرید ویلای بزرگ و دلباز می باشند ، پیشنهاد می شود از ویلاهای موجود در شهرک خانه دریا خریداری کنید.

محوطه سازی شهرک خانه دریا چشم اندازی بسیار تماشایی است

طبق گفته ما شهرک ویلایی خانه دریا دارای وسعت بسیار زیادی است ،  بنابراین مسیر های تردد فرعی بسیاری نیز دارد . این شهرک دارای دو خیابان اصلی و تقریباً ۱۰۰ خیابان فرعی می باشد ، در تمامی محوطه ها و منطقه های این شهرک زیباترین محوطه سازی و پوشش های گیاهی قابل مشاهده است . در زیباسازی این شهرک از پوشش های گیاهی مختلفی استفاده شده است ؛ از گل‌های رنگارنگ فصلی گرفته تا انواع و اقسام بوته های کوتاه و درختچه های نسبتاً بلند ، تمامی موارد ذکر شده در فواصل بسیار معین و با طراحی زیبا کاشته شده اند.

درب ورودی شهرک خانه دریا

این شهرک دارای یک درب ورودی اصلی می باشد که یک بخش ورودی آن برای عبور و مرور مالکین ویلاهای داخل شهرک است . در گذشته ورود مالکین به به این صورت بود که کارت مخصوص تردد داشتند و با هماهنگی نگهبانان وارد شهرک می‌شدند . اما در حال حاضر با پیشرفت سیستم های هوشمند ، مسیر مخصوص تردد مالکین در این شهرک مجهز به سیستم هوشمند پلاک خوان شده است ، که می‌تواند تا حداکثر ۳ پلاک خودرو را که برای هر مالک میباشد قرائت کرده و با آنها اجازه ورود دهد.

بخش دیگری از درب ورودی مخصوص مهمانان است ، افرادی که به عنوان محرم آن وارد این شهرک می‌شوند حتماً باید از این قسمت وارد بشوند .  تردد آنها حتما  با هماهنگی توسط نگهبانان انجام می‌گیرد ، بدون اطلاع نگهبانان هیچ گونه خودرویی از مهمان ها نمی توانند از این دروازه عبور کند.

امکانات لوکس این شهرک

تمام ویلاهای شهرک خانه دریا به روز ترین و لوکس ترین امکانات تفریحی و رفاهی تجهیز شده اند .  انواع ویلاهای استخردار در این شهرک راه اندازی شده است امکانات تفریحی اختصاصی مانند ساحل و پلاژ اختصاصی زمین بازی و استخر برای خریداری شما عزیزان وجود دارد . از نظر ضوابط شهری ، شهرکی ویلاها و آپارتمان های لوکس و گران قیمت ، شهرک خانه دریا از هر نظر به یکی از برندهای جهانی تبدیل شده است . با وجود ویلاهای لوکس با معماری های مدرن و کلاسیک ارزش افزوده در این ملک به صورت کاملاً محسوس قابل مشاهده است.

از دیگر امکانات این شهرک لاکچری نشین این است که شما با خرید ویلا های موجود در آن منظره و چشم اندازی در مقابل توان داشت . نور خورشید به داخل اتاق شما انگیزه لازم برای زندگی فراهم می شود ، همچنین ویلاهای این شهرک دارای حداقل ۳ خواب و حداکثر ۷ خواب می باشد شهرک خانه دریا در عین قدیمی بودن زیبایی های بسیار زیادی را از آن خود کرده است . متراژ تمامی ویلا ها بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ متر متغیر است ، به عبارتی زیر بنا به اضافه محدوده بیرونی چیزی حدود ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ متر تعیین می شود . امکان این موضوع وجود دارد که ساخت بعضی از ویلا ها نزدیک به ۴۰ سال گذشته باشد ، اما ویلاها و آپارتمان های نوساز نیز در این شهرک در حال احداث شدن می باشند . بنابراین در صورتی که به سبک های کلاسیک علاقه بسیار زیادی دارید می توانید ، ویلا های قدیمی شهرک خانه دریا را برای خریداری انتخاب کنید . اما در صورتی که تمایل به داشتن ویلای مدرن دارید می توانید از ویلا های نوساز و مدرن شهرک یک واحد را انتخاب کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرخرود محمد بخشی بسیار زیادی ترین شهرک سرمایه گذاری تمامی ویلا خرید ویلا ساخته شده ویلا ها شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مالیات بر عایدی سرمایه از نقل و انتقال طلا، به معنای سرمایه‌ای بودن طلا از نگاه مصوبه اخیر مجلس است؛ اما به واقع جامعه‌ای که برای حفظ اندک سرمایه‌های خود در مقابل تورمی که دولت در ایجاد آن بی تاثیر نبوده است، با این سوال مواجه شده که چرا باید چنین مالیاتی پرداخت کند؟ برخی در این بین مدعی اند که اجرای این مصوبه اولین ضرر بزرگ را به بازار طلا خواهد زد.

انتخاب در گزارشی نوشت: محمدولی، کارشناس صنعت طلا، درباره مصوبه اخیر مجلس مبنی بر اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از نقل و انتقال طلا گفت: این مصوبه فعالیت بازار را کند می‌کند و مصرف‌کننده دیگر تمایلی ندارد به سمت طلا بیاید. الان هم اگر مردم طلا می‌خرند، خواهان حفظ ارزش پول خود هستند و بعضا این خرید را مورد استفاده شخصی نیز قرار می‌دهند. این اتفاق که بیفتد، دیگر به سمت خرید طلا هم نمی‌آید و رونق بازار بسیار کم می‌شود. مردم به سمت و سوی طلای آبشده و دست دوم می‌روند که در آن صورت تولید طلا در کشور به شدت کاهش پیدا می‌کند.

وی در ادامه درباره ابهام اخذ مالیات از طلا اشاره کرد: مشخص نیست منظور از مالیات بر طلا چیست؛ آیا منظور متقاضیان عادی است؟ یا اینکه مالیات بر همکاران ما در واحدهای صنفی بر روی حجم قابل توجه اخذ می‌شود؟ مالیات مشخص نیست بر چه بخشی اعمال می‌شود. اگر بر واحدهای صنفی باشد، همکاران ما در حوزه شفافیت باید فعال باشند و در مقابل قانون اطاعت کنند، اما همکاران ما بحث مالیات را همین الان هم پرداخت می‌کنند؛ چه مالیات بر مشاغل و چه مالیات بر ارزش افزوده که عموماً پرداخت می‌کنند. ممکن است برخی مالیات واقعی را پرداخت نکنند، اما بیش از نود درصد مالیات پرداخت می‌کنند. اگر مالیات برمصرف‌کننده است، سازمان امورمالیاتی باید به طور شفاف بگوید که مردم در این بین چه کنند؟

ولی درباره راهکار مناسب برای مالیات بر طلا گفت: راهکار حل مشکل دست ما نیست، اما در نهایت ما به عنوان پیشنهاد می‌گوییم که بهتر است خرید و فروش طلا مثل گذشته جریان داشته باشد. حالا اگر یک فرد بخواهد یک گوشواره و انگشتر ۲ گرمی بخرد دیگر قدرت ندارد و تمایلی هم ندارد. رونق هر بازار و شهری، چراغ‌های طلا فروش هاست. مجلس بهتر است شرایط به قبل برگرداند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899745

دیگر خبرها

  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • سرمایه گذاری طلای ابشده با پک های جدید و استاندارد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو +فیلم
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول