Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نوشت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به منظور تقویت ایمان و بصیرت عمیق دینی و سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران با تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) در ۲۴ مهرماه سال ۱۳۵۸ تاسیس شد تا با حضور این سازمان مقدس، ارتش بیش از گذشته به زیور دین و بصیرت، مزین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این پیام خاطرنشان کرد: بی‌تردید تلاش‌های کارکنان مومن این نهاد ارزشمند در راستای تقویت ارزش‌های معنوی و تربیت جوانان متدین در نیروهای ارتش، موجب ارتقای مکتبی ارتش جمهوری اسلامی شده و توان و روحیه رزمی کارکنان ارتش در مقابله با دشمنان و دنیای کفر و استکبار را تقویت کرده است.

وی اضافه کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت، این روز را به همه همکارانم در این سازمان مقدس و به ویژه اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم خدمت همه خدمتگزاران به این نظام مقدس و حافظان حریم معنوی و پرچمداران فرهنگی، دینی و سیاسی در ارتش را مسالت می‌کنم.

برچسب‌ها ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران علیرضا صباحی فرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران علیرضا صباحی فرد ارتش جمهوری اسلامی ایران علیرضا صباحی فرد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی