Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در گفت‌وگویی تفصیلی با تسنیم شرکت کرد و به سوالاتی اساسی از مشکل و معضل آبرسانی به این استان و به ویژه جنوب بلوچستان پاسخ داد؛ بخش اول این گفت‌وگو از نظر می‌گذرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سواحل مکران، چرا مسئله آب برای سیستان و بلوچستان همیشه مسئله اول این استان است؟ چرا جنوب بلوچستان پایین‌ترین شاخص‌های آبرسانی در کشور و حتی نسبت به سایر نقاط این استان دارد؟ موانع آبرسانی چیست و راهکارهایش کجاست؟ این‌ها فحوایی از گفت‌وگوی یک و نیم ساعته تسنیم با علیرضا قاسمی مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیستان و بلوچستان به گواه همه آمارها پایین‌ترین شاخص‌های آبرسانی در کشور را دارد و جنوب این استان پایین‌ترین شاخص را در سطح استان داراست به نحوی که اگر طرح‌های آبرسانی جنوب تکمیل شود، شاخص آبرسانی استان در حد متوسط و میانگین کشوری قرار می‌گیرد.افزایش بی‌سابقه قربانیان "هوتگ و گاندو" در بلوچستان/ بی‌آبی تنها دلیل قربانی شدن کودکان است؟+فیلمبحران آب در ایران| صدای بلند بی‌آبی در گوش بی‌آب‌ترین مردمان ایران / زهر آب بر جان سیستان و بلوچستان+ فیلمحذف سیستان و بلوچستان از پروژه‌های انتقال آب دریا/ مردمان بی‌آب‌ترین استان ایران تا کی کنار دریا حسرت بکشند؟+ فیلم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگویی تفصیلی با تسنیم شرکت کرد و به سوالاتی اساسی از مشکل و معضل آبرسانی به این استان و به ویژه جنوب بلوچستان پاسخ داد؛ بخش اول این گفت‌وگو از نظر می‌گذرد.

انتهای پیام/395/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار مناطق دریایی سیستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار مناطق دریایی سیستان و بلوچستان پایین ترین شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

 سید محمد مهدی سجادی در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۸ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه در پی وقوع سیل در جنوب استان تاکنون به ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۱۸۶ خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۵۲۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در فعالیت‌های امدادی جنوب این استان مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۸۹ تخته چادر، ۳۳ هزار و ۲۸۷ تخته موکت و پنج هزار و ۹۵۵ تخته پتو به همراه اقلام خوراکی در بین خانواده‌های متأثر از سیل توزیع شده است.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان