Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرپرست وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی،23 مهر، «روز جهانی عصای سفید» را تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن پیام آقای علیرضا کاظمی به این شرح است:
23 مهر، روز جهانی عصای سفید، فرصت مغتنمی برای یادآوری و تکریم از عزیزانی است که از نعمت بینایی محروم هستند، اما دلی روشن دارند که دستان نوازش و آفرینش خداوند سبحان را بر روی گونه‌های تب دار گل ها، لمس می‌کنند، کسانی که در نفس‌های نسیم و در تار و پود جانشان، زندگی معطر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بی شک عصای سفید چونان پرچمی می‌باشد که به نشان استقلال در دست روشن دلان عزیز به حرکت در می‌آید و آینه‌ای است که قدرت و نعمت خدایی را به تماشای تأمل و تفکر دیگران می‌گذارد.
این عزیزان باوجود محدودیت هایشان همواره جزء اعضاء فعال جامعه خصوصا در آموزش و پرورش کشورمان هستند. روشندلانی که در این عرصه تلاش و کوشش علمی، اجتماعی و فرهنگی می‌کنند و به مردم و میهن اسلامی مان خدمت صادقانه می‌نمایند و از آینده سازان کشورمان هستند.
به رسمیت شناختن افراد نابینا به عنوان اعضاء مفید و موثر جامعه و لزوم توجه به آنان که در فرهنگ دینی و ملی ما اهمیت بسزایی دارد از وظایف اصلی ماست که بدان می‌پردازیم. در گذشته و تاریخ معاصر این مرز و بوم نیز روشندلان بزرگی بوده اند که با تکیه بر نیروی اراده، پشتکار، خلاقیت و تقویت سایر حس‌ها توانسته اند براین نقیصه ظاهری فائق آمده و مایه سرافرازی و سربلندی ما شوند.
اینجانب بر خود لازم می‌دانم فرا رسیدن بیست و سوم مهرماه، روز جهانی نابینایان را به تمامی عزیزان روشن ضمیر، به خصوص دانش آموزان و همکاران روشن دل عزیزی که در آموزش و پرورش مشغول فعالیت هستند و همچنین دست اندرکاران تلاشگر سازمان آموزش و پرورش استثنایی تبریک و خداقوت عرض نمایم.
امید است در پرتو تعالیم اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی برای ایران قوی بتوانیم در تعالی و پیشرفت این عزیزان و سرمایه‌های ارزشمند میهن اسلامی مان سهیم باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزارت آموزش پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | تشییع پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه در وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • گزارش تصویری | تشییع پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه در وزارت آموزش و پرورش
  • پیکر شهید معلم در وزارت آموزش و پرورش تشییع شد
  • هر آنچه که باید در مورد استفاده از «وازلین» بدانید
  • آیا وازلین پوست را سفید میکند؟
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما