Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور مرادلو در گفتگو با خبرنگار مهر پروژه سبزه‌میدان را یکی از طرح‌های بزرگ زنجان عنوان کرد و با اشاره به اینکه در همین راستا طی هفته جاری چندین جلسه برگزار و علاوه بر این، بازدید استاندار از این طرح نیز انجام خواهد شد، تصریح کرد: ۱۵ مورد به تعهدات پروژه سبزه‌میدان شامل پارکینگ، سیستم حرارت از کف، فضای سبز، نورپردازی، مناسب‌سازی و … اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همه این موارد باعث شد تا پروژه نسبت به زمان‌بندی که قبلاً اعلام شده بود، طولانی‌تر شود، خاطرنشان کرد: بعد از اضافه شدن همه الحاقات به پروژه بزرگ سبزه‌میدان و انتقال پست و جابه‌جایی ۳۰۰۰ متر کابل فشار قوی، کف‌سازی انجام خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه سیستم حرارت از کف، یکی از ماندگارترین اقدامات در پروژه بزرگ سبزه‌میدان بوده و از یخ‌زدگی منطقه مذکور جلوگیری خواهد کرد، یادآور شد: بعد از برگزاری جلسات مختلف، مشکلات این پروژه در زمینه جابه‌جایی پست‌ها و کابل‌های فشار قوی در حدود ۳۰۰۰ متر حل شد.

مرادلو ادامه داد: همچنین در مورد خیابان ارتش نیز تلاش می‌کنیم تا قبل از پایان فصل پاییز، بازگشایی معبر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در بودجه سال آینده، انجام پروژه‌های شهری تاثیرگذار در مناطق محروم و حاشیه شهر زنجان به جد دنبال شده و جزو اولویت خواهد بود، گفت: معتقدیم شهر زنجان از سمت غرب و شرق توسعه بیشتری داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان افزود: توسعه شرق زنجان با فازهای ۷ و ۸ گلشهر کاظمیه تا عوارضی پلیس‌راه کشیده شده و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در غرب نیز باعث توسعه این بخش شده است، به همین خاطر این توسعه‌ها نیاز به زیرساخت و ارائه خدمات از سوی شهرداری دارد، به همین خاطر اداره‌کل راه و شهرسازی استان که اقدام به اجرای این طرح‌ها می‌کند باید هزینه ارائه خدمات به مناطق توسعه یافته را به شهرداری بپردازد.

مرادلو بیان کرد: احداث ۱۳ هزار واحد مسکونی در زنجان در قالب طرح ملی اقدام مسکن، بدون توجه به زیرساخت‌های آن باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده‌ای خواهد شد و شهرداری زنجان باید به این بخش‌ها نیز همانند سایر مناطق خود خدمات ارائه دهد. همه این واحدهای جدید در حال احداث در آینده نزدیک از شهرداری خدمات مطالبه خواهند کرد و انجام همه این خدمات در گرو عمل به تعهدات از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه موضوع تمرکززدایی در ارائه خدمات به مناطق مختلف شهری در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: شورای شهر وظیفه دارد امکانات تفریحی، رفاهی، فضای سبز و همه ملزومات را برای مناطق کم‌برخوردار نیز ایجاد کند.

کد خبر 5328565

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور مرادلو شورای شهر زنجان مسکن ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی عکس استانها نیروی انتظامی شیوع کرونا ایلام یادروز حافظ سبزه میدان شهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری پیش از ظهر سه شنبه در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج که با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در فرمانداری سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای شاخص دسترسی مردم به کتاب و کتابخانه در تمامی مناطق شهری و روستایی امری مهم و ضروری در راستای توسعه فرهنگی است.

وی عنوان کرد: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از متولیان حوزه کتاب به منظور توسعه سطح خدمات خود، نیازمند حمایت سایر دستگاه‌ها و نهادها به ویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهرها است.

عسکری بیان کرد: بر این اساس برخی دستگاه‌ها که دارای ساختمان‌های بلااستفاده در مناطق روستایی و حاشیه شهرها هستند می‌توانند حق انتفاع این مکان‌ها را به منظور راه‌اندازی کتابخانه در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی قرار دهند.

فرماندار سنندج با بیان اینکه ارتقای سرانه مطالعه یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: راه‌اندازی کتابخانه امری عام‌المنفعه است و باید از ظرفیت خیرین نیز در این زمینه استفاده شود.

وی اضافه کرد: سنندج یکی از شهرهای فعال کشور در زمینه فعالیت خیرین است و باید از این ظرفیت به منظور توسعه کتابخانه‌های عمومی استفاده کرد.

کد خبر 6086344

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج