Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا گرایی امروز (شنبه) پس از اهدای مدال جهانی خود به شهید جوانِ گمنام دفن شده در محل فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از اعزام به نروژ، قول و قرارهایی با این شهید بزرگوار گذاشتم که اگر به طلا برسم، مدال را تقدیم او کنم. همچنین ۱۲ ثانیه مانده به پایان فینال رقابت‌های جهانی، از حریفم عقب بودم اما در لحظات آخر توانستم، حریفم را مغلوب کنم و به مدال طلا برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راه امام زمان (عج)، شهدا و دعای خیر مردم پشت سرمان بود.

وی درباره شهید گمنام ۱۹ ساله دفن شده در محل فدراسیون کشتی عنوان کرد: قهرمانان واقعی شهدا هستند زیرا در نهایت سر و  صورت کشتی‌گیران روی تشک زخمی می‌شود اما شهدا جان خود را با خدا معامله کردند.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک با اشاره به رابطه روحی کشتی‌گیران با شهید دفن شده در محل فدراسیون گفت: در ۲ سالی که شهید عزیز در فدراسیون دفن شده، کشتی‌گیران با این شهید زندگی کردند و او عضوی از زندگی ما بوده است.

وی اضافه کرد: مدال مسابقات جهانی ارزشمند است و برای رسیدن به طلای جهان خیلی زحمت کشیدم اما قول و قراری که با شهید بزرگوار گذاشتم، ارزشمندتر از طلای جهان است.

گرایی تصریح کرد: مطمئنا دعای خیر شهید عزیز بدرقه همه کشتی‌گیران است. به ویژه کشتی‌گیرانی که در مسابقات جهانی و المپیک پا به میدان می‌گذارند. امیدوارم همه ورزشکاران به شهدای عزیزی که نگذاشتند پرچم کشور به زمین بیافتد، اقتدا کنند. آنها جان دادند تا پرچم ایران بالا بماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدرضا گرایی شهید گمنام شهید گمنام علیرضا دبیر کشتی فرنگی محمدرضا گرایی نروژ کشتی گیران طلای جهان دفن شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز چهارشنبه پنچم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «جیاینگ یئن» آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای هلیا اسدیان نماینده کشورمان در بخش تالو و در اجرای فرم «نن‌گوئن» موفق شد با کسب امتیاز ۹.۶۲۰ ضمن قرار گرفتن در رتبه نخست به مدال طلای این فرم دست یابد و جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کند. ورزشکارانی از سنگاپور و ازبکستان نیز در این بخش دوم و سوم شدند.

همچنین زهرا جلیلی دیگر عضو تیم ملی ایران در «گوئن‌شو» موفق شده بود با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد. در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو (۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است. در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

مدال‌های این فرم توسط مهدی علی‌نژاد، عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی به ورزشکاران اهدا شد.

کد خبر 6087281

دیگر خبرها

  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود