Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:41:49 GMT

تداوم محدودیت‌های تردد در محورهای شمال

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۰۵۴۲

تداوم محدودیت‌های تردد در محورهای شمال

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورها به‌صورت عادی و روان است و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی در محورهای مازندران درحال اجرا است، افزود: محدودیت‌های کرونایی  به‌صورت هوشمند در محورهای شمال اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس راه مازندران اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ دستگاه خودرو به‌صورت دستی اعمال قانون و  ۳۵ دستگاه خودرو به مبدا بازگشت داده شدند.

این مسؤول تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۳هزار و ۷۲۵ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۸۱هزار و ۷۷۴ دستگاه خودرو به مبدا برگشت داده شدند.

عبادی به ترافیک سنگین شب گذشته در مسیرهای خروجی محورهای شمال اشاره و بیان کرد: محدودیت یک‌طرفه اعمال نشده و جاده دوطرفه بوده است.

وی در پایان گفت: تاکید ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری و در صورت ضرورت رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست پلیس راه مازندران محدودیت تردد در شمال دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز، طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۹۲۲ خودرو از جاده‌های استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱/۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز عنوان کرد: در این بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۳۰۶ خودرو با ۲۶/۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۶۱۶ خودرو با ۱۷ درصد افزایش از استان خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴/۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، افزود: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران - کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳ بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز یادآور شد: در این مدت ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان‌های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

کد خبر 6088302

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان