Web Analytics Made Easy - Statcounter

در زمانی که در تمامی کشورهای جهان از جمله کشور ایران بسترهای مناسبی جهت ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین فراهم شده است، بسیاری از پزشکان برای کاهش مراجعات حضوری به مطب ها اقدام به نوبت دهی آنلاین کرده اند.

در حال حاضر امکان دریافت نوبت سریع از سایت های پزشکی برای بسیاری از پزشکان مطرح کشور وجود دارد. دریافت نوبت آنلاین از پزشک مزایای بسیار زیادی دارد و همین مزیت ها باعث شده اند که بسیاری از پزشکان نوبت دهی آنلاین را به نوبت دهی حضوری ترجیح دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خدمات آنلاین پزشکی چیست؟

با توجه به اینکه در کشور ایران بسترهای مناسبی جهت ارائه خدمات غیر حضوری به مردم فراهم شده است، بسیاری از شغل ها در کشور برای افزایش خدمات خودشان اقدام به ارائه امکانات غیر حضوری کرده اند. خدمات آنلاین پزشکی، یکی از خدماتی است که در سال های گذشته بسیار در کشور ایران رواج پیدا کرده است.
خدمات آنلاین پزشکی به خدماتی گفته می شوند که در گروه پزشکی و سلامت قرار گیرند و به صورت غیر حضوری به مردم ارائه شوند. به طور مثال نوبت دهی آنلاین یکی از خدماتی است که به صورت آنلاین ارائه می شود و در گروه خدمات پزشکی و سلامت کشور ایران قرار می گیرد.
البته خدمات آنلاین پزشکی فقط به نوبت دهی آنلاین محدود نمی شود و خدمات مختلف دیگری نیز مانند ارائه مشاوره های متنی و آنلاین، انتشار مطالب پزشکی مهم برای مردم و ... در گروه خدمات آنلاین پزشکی قرار می گیرند.

نوبت دهی آنلاین؛ خوب یا بد؟

در گذشته که بسترهای ارائه خدمات غیر حضوری به مردم راه اندازی نشده بود، بسیاری از مردم زمان زیادی را برای گرفتن نوبت خالی از پزشک خودشان صرف می کردند و حتی مجبور بودند که برای دریافت نوبت پزشک به مطب پزشک در یک شهر دیگر مراجعه کنند و از کار خودشان مرخصی بگیرند.
اما کم کم نوبت دهی حضوری به نوبت دهی غیر حضوری با تلفن مطب دکترها جایگزین شد و مراجعات حضوری به مطب های پزشکان بسیار کاهش پیدا کرد؛ اما بازهم چالش هایی مانند پاسخ ندادن منشی مطب، مشکل تماس گرفتن در یک ساعت خاص برای پاسخگویی منشی و ... برای مراجعان و بیماران وجود داشت.
در این زمان امکان از طریق سایت های پزشکی مختلف روی کار آمد تا مردم بتوانند بدون مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با مطب پزشک، اقدام به دریافت نوبت از پزشک خودشان کنند. نوبت دهی آنلاین از طریق سایت های پزشکی مزایای بسیار زیادی دارد و همه این مزایا نشان می دهند که نوبت دهی آنلاین دکتر می تواند یکی از بهترین خدمات آنلاین پزشکی باشد که به بیماران و همراهان آن ها ارائه می شود.


 کدام پزشکان اقدام به ارائه خدمات نوبت دهی آنلاین می کنند؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از مردم پیش می آید این است که کدام پزشکان در کشور اقدام به ارائه خدمات نوبت دهی آنلاین می کنند؟ به طور کلی خدمات آنلاین پزشکی مانند خدمات نوبت دهی آنلاین روز به روز در حال پیشرفت است و با توجه به شرایط کرونا در کشور، بسیاری از پزشکان در کشور برای نوبت دهی مطب های خودشان، ترجیح می دهند که از بستر اینترنت استفاده کنند؛ اما هنوز هم پزشکان بسیار زیادی وجود دارند که اقدام به ارائه خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکی نکرده اند.
در حال حاضر به طور دقیق مشخص نیست که کدام پزشکان در سطح کشور اقدام به ارائه خدمات دریافت نوبت آنلاین از پزشک کرده اند؛ اما معمولا آمارها نشان می دهند که بیشترین پزشکانی که اقدام به ارائه خدمات آنلاین پزشکی می کنند، در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران، اصفهان، شیراز، اهواز و ... حضور دارند.
 

دریافت نوبت سریع از سایت های پزشکی

یکی از مزیت های دریافت نوبت آنلاین از پزشکان این است که افراد می توانند در سریع ترین زمان ممکن اقدام به دریافت نوبت از سایت های پزشکی کنند. دریافت نوبت از سایت های پزشکی بدون معطلی انجام می شود. البته بعضی از سایت های پزشکی در زمان باز کردن نوبت پزشکان با اختلال هایی هم مواجه می شوند که این موضوع به دلیل افزایش مراجعات به این سایت های پزشکی می باشد.
اما به هر حال دریافت نوبت از سایت های پزشکی در سریع ترین زمان ممکن امکان پذیر است و از طرفی بیماران و همراهان آن ها نیازی به مراجعه حضوری و صرف وقت زیادی برای رفت و آمد تا مطب پزشک را ندارند و می توانند تنها با چند کلیک ساده اقدام به دریافت نوبت سریع از سایت های پزشکی کنند.

مزایای دریافت نوبت آنلاین از پزشک

دریافت نوبت آنلاین از پزشک دارای مزایای بسیار زیادی است. همه این مزایا باعث شده اند که بسیاری از پزشکان به نوبت دهی آنلاین از طریق سایت های پزشکی و یا سایت های بیمارستان ها روی بیاورند. از جمله مزایای دریافت نوبت آنلاین از پزشک می توان به موارد زیر اشاره کرد:


دریافت نوبت آنلاین از پزشک به صورت 24 ساعته یکی از مزایای اصلی نوبت دهی آنلاین این است که افراد در هر ساعت از شبانه روز می توانند اقدام به دریافت نوبت از پزشک به صورت آنلاین کنند؛ اما دریافت نوبت حضوری فقط در زمان های خاصی انجام می شود.
کاهش رفت و آمدها در دوران شیوع ویروس کرونا در دوران شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بسیاری از خدمات سازمان ها و دولت به صورت آنلاین و غیر حضوری ارائه می شوند. مطب های پزشکان از جمله محل های پر رفت و آمد و در عین حال پرخطر برای شیوع بیماری کرونا است. به همین خاطر افراد می توانند بدون مراجعه حضوری و فقط با چند کلیک ساده در سایت های پزشکی، اقدام به دریافت نوبت از پزشک به صورت آنلاین کنند. دریافت نوبت بدون مراجعه حضوری و با کمترین معطلی

یکی از مشکلاتی که معمولا بیماران برای دریافت نوبت مواجه بودند، معطلی بسیار زیادی بود که برای دریافت نوبت ایجاد می شد؛ اما خوشبختانه در روش نوبت دهی آنلاین مشکل مربوط به معطلی بیماران در مطب ها رفع شده است و افراد می توانند در کمترین زمان ممکن اقدام به دریافت نوبت از پزشک کنند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خدمات نوبت دهی آنلاین اقدام به ارائه خدمات خدمات آنلاین پزشکی سایت های پزشکی بسیاری از پزشکان مراجعه حضوری صورت آنلاین بسیار زیادی نوبت دهی کشور ایران غیر حضوری مطب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات