Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@23:49:52 GMT

آمار کرونا همدان ۲۴ مهر؛ ۶ فوتی و ۳۶۷ بستری جدید

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۲۸۴۰

آمار کرونا همدان ۲۴ مهر؛ ۶ فوتی و ۳۶۷ بستری جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۳۶۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی یا بستری شناسایی شده‌اند و شش مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار ابتلاء به کرونا در استان همدان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته موارد مثبت جدید بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان همدان ۳۶۷ بیمار گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۹ هزار و ۱۹۷ نفر موارد مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان همدان بستری شدند همچنین موارد مثبت سرپایی از ابتدا تاکنون در این استان ۹۲ هزار و ۱۸۵ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان شش مورد فوتی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به دو هزار و ۹۵۵ نفر رسیده است.

طاهری در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، گفت: تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۳۰ نفر، بهار یک هزار و ۴۶۳ نفر، تویسرکان یک هزار و ۴۷۲ نفر، رزن یک هزار و ۱۵۶ نفر، درگزین ۳۸۶ نفر، فامنین ۳۹۳ نفر و کبودرآهنگ یک هزار و ۴۴۰ نفر بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون در شهرستان ملایر پنج هزار و ۴۷۸ نفر، نهاوند سه هزار و ۸۴۵ نفر و همدان ۱۱ هزار و ۴۰۹ نفر به کرونا مبتلا شدند.

کد خبر 529172

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا پیشگیری از کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا کرونا هندی کرونا دلتا شیوع کرونا در همدان همدان کرونا در همدان آخرین آمار ابتلا به کرونا در همدان آمار کرونا در همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان وضعیت کرونا در همدان ابتلا به کرونا در همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان ویروس کرونا در ایران آخرین وضعیت کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان همدان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثبت خبر؛ اخبار خوب هفته در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان در بخش مثبت خبر، طرح‌هایی که به رفع مشکلات مردم و توسعه پایدار استان سمنان منجر می‌شود بازگو خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشن فارغ‌التحصیلی با فضای ضد جنگ غزه در دانشگاه میشیگان آمریکا
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • مثبت خبر؛ اخبار خوب هفته در استان سمنان
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد