Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@07:27:52 GMT

طراحی هندسی معابر شهر از نظر ایمنی دارای نقص است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۲۹۶۲

طراحی هندسی معابر شهر از نظر ایمنی دارای نقص است

رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهری اسلامشهر گفت: با اصلاح هندسی بلوار بسیج مستضعفین محدوده بلوار شهید برنده سیفی علاوه بر کاهش مشکلات ترافیکی، عبور و مرور شهروندان تسهیل می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اسلامشهر، حمیدرضا چابک اظهار کرد: در بخشی از بلوار بسیج مستضعفین، وجود بریدگی ناایمن و فاصله اندک تا خیابان برنده سیفی همواره خطرساز بود، لذا در جهت رفع خطر و کاهش ترافیک و جلوگیری از تأخیر در سفر شهروندان، طرح اصلاح هندسی این مسیر انجام و در آن یک دسترسی به خیابان شهید مجازی سعیدیه هم دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصلاح هندسی بلوار بسیج مستضعفین و رفع مشکلات موجود، موجب کاهش آلودگی محیط زیست، کاهش استهلاک خودرو، تسهیل و تسریع در تردد شهروندان و افزایش سطح ایمنی خواهد شد.

رئیس سازمان مهندسی شبکه حمل و نقل شهری اسلامشهر با بیان اینکه هندسه معابر اصلی شهر از نظر ایمنی ایراد دارد، خاطرنشان کرد: در طرح اصلاح هندسی بلوار بسیج مستضعفین، دو دوربرگردان برای ایمنی بیشتر در نظر گرفته شده و تعدادی درخت، تیر برق و تأسیسات برق و آب و فاضلاب در کندروها نیاز به جابجایی دارد که برای اجرای این طرح ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در بودجه سال جاری تخصیص داده شده و امیدواریم اصلاح مسیر بلوار بسیج تا ابتدای خیابان زرافشان را با این بودجه تخصیص یافته به اتمام برسد.

چابک با بیان اینکه طرح ایستگاه اتوبوس خیابان زرافشان نیز آماده و در صورت تأمین اعتبار به مرحله اجرا در می‌آید، تصریح کرد: برای همه مشکلات ترافیکی شهر راه علاج وجود دارد و ما همه تلاش خود را برای بهبود وضعیت حمل و نقل در شهر به کار می‌بندیم که در این راستا اصلاح هندسی بلوار بسیج مستضعفین و ایستگاه اتوبوس خیابان زرافشان دو اولویت سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهری است که امیدواریم تا سه ماه آتی به انجام برسند و پس از آن اصلاح هندسی میدان الغدیر و میدان قائم هم به عنوان اولویت‌های بعدی سازمان در دست بررسی است‌.

کد خبر 529098

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر اسلامشهر اصلاح هندسی حمل و نقل حمل و نقل شهري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارندگی‌های شدید باعث سیل در خیابان‌های اردبیل شد (فیلم) جاری شدن سیل در نطنز پس از بارش شدید باران (فیلم) آبگرفتگی خیابان‌های شیراز پس از بارندگی شدید (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر