Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، امیر رفاهی اسکویی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: این محصول دانش‌بنیان در تمامی بیمارستان‌ها، مراکز خدمات درمانی و کلینیک‌ها به عنوان یکی از مهمترین معیارهای تشخیص بیماری‌های گوناگون از جمله بیماری‌های ریوی، قلبی و عروقی نقش بسیار حائزاهمیتی را ایفا می‌کند،

وی گفت: این دستگاه در دوران همه گیری ویروس کرونا با تشخیص سطح اکسیژن خون بیماران در مراقبت‌های بیمارستانی و خانگی، به کمک بیماران آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، پشتیبانی تا یک سال پس از فروش و پشتیبانی ۱۰ ساله، قیمت رقابتی نسبت به نمونه‌های وارداتی از مزایای این محصول است

رفاهی اسکویی اظهار داشت که تاکنون هفت محصول دانش‌ بنیان این شرکت در حوزه سلامت تجاری‌سازی شده است.

براساس اعلام معاونت علمی و فناوری،  میزان نیاز کشور به این محصول ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار دستگاه در سال است، اما چالش‌هایی مانند واردات و قاچاق محصولات بی کیفیت، بخش عمده‌ای از بازار این محصول دانش بنیان در کشور را تحت‌الشعاع قرار داده که ظرفیت تولیدی را با وجود ظرفیت اسمی کامل برای تولید، به ۲۰هزار دستگاه در سال کاهش داده است.

برچسب‌ها سلامت بومی سازی علم شرکت دانش بنیان دانش‎ بنیان ‎ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت بومی سازی علم شرکت دانش بنیان سلامت بومی سازی علم شرکت دانش بنیان دانش بنیان ها دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به کمک این وزارتخانه برای رفع موانع اخذ مجوز شرکت‌های دانش بنیان، گفت: ۳۹ شرکت دانش بنیان در چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران