Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد پهلوان دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم‌اکنون تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی به ۱۶۰ نفر رسیده است که ۱۳۵ نفر از این تعداد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش خدمات خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در زمان اوج گیری موج پنجم کرونا در مرداد ماه امسال، تعداد بستری‌شدگان این بیماری در خراسان رضوی به ۹۰۰ نفر در روز نیز رسید، افزود: در حال حاضر تعداد کل بستری‌شدگان در خراسان رضوی بیش از ۸۵۰ نفر است که ۲۵۰ نفر از این تعداد بدحال بوده و در بخش  مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای خراسان رضوی تحت درمان قرار دارند.

بیشتر بخوانید

بازگشایی مدارس فقط با واکسیناسیون ۸۰ درصدی جامعه امکان‌پذیر است

دبیر کارگروه اطلاع‌ رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: از شهروندان خواهشمندم نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و توجه به واکسیناسیون فراگیر با جدیت عمل کنند تا از ورود به موج ششم کرونا جلوگیری شود و در صورت تجربه آن با کمترین تبعات سپری گردد.

پهلوان بیان کرد: ۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌ حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌ جام نیز بقیه جمعیت این استان را زیر پوشش خدمات‌ بهداشتی و درمانی خود دارند

 

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//س.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه مشهد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی از صبح امروز استان را فرا گرفت و بارش باران نیز از ظهر امروز در مناطق مختلف آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان، زهرا آهنگرزاده در خصوص شرایط جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: این بارش‌ها فردا جمعه به اوج خود خواهد رسید که با توجه به رگباری بودن بارش‌ها، احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: بارش باران از امشب در کلان‌شهر مشهد آغاز خواهد شد و جمعه و شنبه بارش‌ها در این کلان‌شهر همراه با رعد و برق و احتمال آب‌گرفتگی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش موقت دمای هوا و وزش باد از دیگر پدیده‌های جوی استان در تعطیلات پیش رو است.

آهنگرزاده افزود: طی شبانه روز گذشته، فریمان با هفت و سبزوار با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

کد خبر 750058

دیگر خبرها

  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم