Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و آرمان گهر سیرجان در هفته اول رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، به مصاف هم رفتند که در نهابت ملوانان با نتیجه ۲ بر صفر برابر حریف خود به برتری رسیدند.

این مسابقه در یک هوای نیمه ابری ، به میزبانی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و به دلیل آماده نبودن ورزشگاه تختی این شهر، در ورزشگاه سردارجنگل رشت و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول این مسابقه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برتری محسوسی را نسبت به حریف خود داشت و چند فرصت مناسب گلزنی نیز به دست آورد که در دقیقه دهم، ضربه بازیکنان این تیم به دیرک دروازه آرمان گهر اصابت کرد و همچنین در دقیقه بیستم نیز تیم ملوان به گل دست یافت اما داور این دیدار، گل ملوان را به دلیل خطای بازیکن این تیم به روی دروازبان آرمان گهر مردود اعلام کرد تا نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم تیم فوتبال ملوانان برتری کاملی بر میدان داشتند و ۲ بار نیز موفق به گلزنی شدند تا بازی اول خود را با پیروزی به اتمام برسانند که ابتدا در دقیقه ۵۰ ، حمید کاظمی با یک ضربه سر دقیق اولین گل ملوان را به ثمر رساند و در دقیقه ۵۴ نیز، محمد رستمی کاپیتان تیم ملوان توانست دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

قضاوت این دیدار را کیوان علیمحمدی با کمک های میلاد قاسمی و مجتبی غریب برعهده داشتند که در جریان این مسابقه ، رضا فرجی از تیم آرمان گهر سیرجان ، محمد رستمی و حمید کاظمی از تیم ملوان بندرانزلی کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این بازی با ترکیب رضا حیدری ، وحید فارغ ، محسن انبساطی ، حمید کاظمی ، مهران حامدی ، بلال میرزاعلی ، پدام قاضی پور، محمدرضا پورمحمد، سجاد بازگیر(دقیقه ) محمد رستمی ، سعید کرمی و با سرمربیگری مازیار زارع مقابل آرمان گهر سیرجان قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان با ترکیب محمدرضا قویدل ، علی نظری ، علی دهقان ، امیر محمودآبادی (دقیقه )، امین عباسی ، آرمان اکوان ، رضا فرجی ، جعفر برزگر ، کمال الدین نیکخوی، علی قربانخانی و با سرمربیگری قاسم شهبا رو در روی تیم ملوان قرار گرفت.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و شهردای بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند. 

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال ملوان بندرانزلی آرمان گهر سیرجان تیم فوتبال ملوان تیم ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی