Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به زیلایی در سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ رحمان خادم مدیر عامل شرکت گاز این استان ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، و در نشست خبری با خبرنگاران گفت:افزود:شرکت گاز در خدمت مردم است و از برنامه های سیاسی پرهیز می کند زیرا با وجود مسائل سیاسی مطالبات مردم حل نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:هدف و وظیفه اصلی من جذب بودجه از شرکت ملی گاز است.

خادم  ۶۰ درصد نیروها را لیسانس و فوق‌لیسانس دانست و گفت: پیمانکار در سیستمی موفق می شود که در یک سیستم بدون حاشیه باشد و اگر این موضوع رخ دهد با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

وی به تعامل با نمایندگان برای خدمت رسانی به مردم در مناطق روستایی اشاره داشت و گفت: ما وام دار هیچ شخصی نیستیم بلکه وام دار مردم بوده زیرا باید کار و منافع مردم دنبال شود. 

رسالت رسانه اخلاق مداری باشد

مدیر عامل شرکت گاز استان با توجه به رسالت رسانه ها گفت:رسانه باید اخلاق مدار باشد و حفظ آبرو و شرف افراد را مورد توجه قرار دهند.

خادم به ضرورت انتقاد اشاره کرد و گفت : رسانه ها را انتقاد تا زمانی که سبب رشد و بالندگی شود در دستور کار قرار دهید.

شرکت گاز استان تبلیغ محور نیست

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان تبلیغ محور نیست و عملگرایی را در دستور کار قرار می دهد، گفت: شرکت گاز در مواردی مظلوم واقع شده است این شرکت حتی یک ریال از مطالبات خود را به حساب  شرکت گاز ایران وارد نکرده است این مطالبات  مستقیما وارد خزانه  می‌شود.

فراهم نمودن شرایط برای نیروهای جوان

وی فراهم نمودن شرایط را برای نیروهای جوان از برنامه های شرکت گاز استان  دانست و افزود: در چند سال اخیر مسئولان ما از قشر بانوان و اولویت با جوانان بوده است. 

وی افزود: سه نیروی رسمی قراردادی و پیمانکاری وجود دارد برای نیروی‌های پیمانکاری طبق قرار داد با پیمانکار نیرو  اقدام شد.

وی به جذب ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای نیروهای پیمانکار در سالیان گذشته  اشاره کرد و گفت: مبلغ جذب اعتبار ۴ میلیاردی نیروهای پیمانکاری  به ۵۵ میلیارد افزایش پیدا کرده  است.

این مسئول جذب مسائل مالی برای نیروهای پیمانکاری را از وظایف شرکت گاز  دانست و گفت: شرکت گاز استان یکی از اداراتی است که در خدمت رسانی به ذی نفعان در رعایت گفتمان و سلسه مراتب عملکرد موفقی داشته است. 

شرکت گاز جزء ۱۰ استان های برتر در ارتقای سلامت

مدیر عامل شرکت گاز استان به قرار گرفتن در بین ۱۰ شرکت برتر استان اشاره داشت و گفت: در بحث ارتقای سلامت اداری در بین شرکت های کشور  در رتبه‌های اخر بودیم اما  در سال گذشته به رتبه برتر دست یافتیم، در حوزه پاسخگویی و سامانه سامد کسب رتبه دوم بعد از شرکتی از استان خراسان رضوی اخذ شد.

وی افزود : شرکت گاز استان در مصادیق مختلف در کشور رتبه دوم را کسب کرده است.

خادم با بیان اینکه شرکت گاز استان بدون تعطیلی در حال خدمت است، افزود: شرکت گاز استان امید را به مردم در نقاط دور افتاده تزریق کرده است، مهمترین موضوع برای نقاط محروم گاز رسانی است.

وی به تلاش برای گازرسانی به زیلایی از طریق انتخاب پیمانکار اشاره کرد و گفت: پروژه گاز رسانی دلی رج از دیگر پروژه های شرکت گاز استان است.

وی با بیان اینکه ۱۷۲۹ خانوار در زیلایی برای گاز رسانی وجود دارد و اینکه حدود ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای گاز رسانی جذب شد، گفت: برای حفظ منابع طبیعی، توجه به رفاه مناطق روستایی گاز رسانی به مناطق روستایی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۸۳۹ روستا در کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز برخودار هستند گفت: یک هزار و ۱۱۵ روستا قابلیت گازرسانی دارند که ۵۱۷ روستا بالای ۲۰ خانوار است که به همه این روستاها گازرسانی شده است که بیش از ۷۵ درصد روستاها گاز دارند تا دهه فجر آمار روستاهای برخودار از گاز افزایش خواهد یافت.

خادم با اشاره به اینکه سالانه برای تامین سوخت خانوارها درختان زیادی قطع می‌شود، افزود: برای حفظ منابع طبیعی و رفاه خانواده‌ها گاز تا دورترین و محرومترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد برده شده که در حال حاضر ۲۹ پروژه با اعتبار ۳۰۹ میلیارد تومان در حال انجام است که پروژه قلعه رئیسی و دیشموک، ممبی سرآسیاب و زیلایی از جمله این پروژه‌ها است.

مدیر عامل شرکت گاز استان پروژه گاز  قلعه رئیسی به دیشموک،  ممبی به  سراسیاب و زیلایی را از مهمترین پروژه ها دانست و اظهار داشت: در پروژه قلعه رئیسی حدود ۱۲۰ روستا با ۴۰ هزار جمعیت گاز رسانی افتتاح شد و حدود یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی به ۹۸ درصد عملیات کار گاز رسانی در حوزه روستایی اشاره کرد و افزود : گاز رسانی به گراب ، قلعه رئیسی و دیشموک در شرایط صعب العبور منطقه انجام شده است.

وی به عملیات گاز رسانی به ۵۱۷ روستا تا سال ۹۵ اشاره کرد وافزود: در شرایط حاضر ۵۲۹ روستا تا دهه فجر گاز رسانی می شود.

وی به جذب بودجه ۷۰ میلیاردی برای شرکت گاز استان اشاره داشت و گفت: ساختمان فعلی شرکت گاز زیبنده استان نیست در این راستا از طریق کسب مجوز  ساختمان پنج طبقه را احداث خواهیم کرد،از طرف ی ساختمان جدید شرکت گاز  دهدشت حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی به موفقیت در موضوع پدافند غیر عامل برای برقرار دائم گاز در استان اشاره کرد و گفت : در حوزه زلزله سی سخت با ورود به این موضوع برای جلوگیری از نشتی ها و جلوگیری از خطرات ایستگاه اصلی گاز  قطع شد و در کمترین زمان ممکن و یک روز بعد گاز وصل شد.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت گاز مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تومان اعتبار اشاره کرد و گفت میلیارد تومان برای نیروهای گاز رسانی قلعه رئیسی برای گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تکمیل خطوط و شبکه جمع آوری فاضلاب هم راستا با تکمیل تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب به صنایع غرب را مهم ارزیابی و تخصیص اعتبار برای اجرای آن را خواستار شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان امروز ( ۱۴ اردیبهشت ماه )در بازدید مهدی دوستی استاندار هرمزگان و شهروز شجاعی رئیس شرکت ساخت و توسعه خلیج فارس از روند بازسازی و احداث فازهای تصفیه تکمیلی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس، با بیان اینکه دستورات استاندار هرمزگان در تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب همواره راهگشا و تسریع کننده امور بوده است، افزود: نگاه جامع و آینده نگری استاندار هرمزگان در این بازدید نشان داد عزمی جدی در استان هرمزگان برای جلوگیری از ورود به پساب به دریا وجود دارد که نوید روزهای خوب با هدف بهبود شرایط زیست محیطی ساحل بندرعباس را می‌دهد.

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس در حال حاضر ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در این بازدید موانع پیش روی این پروژه به صورت میدانی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.به گفته حمزه پور ۳۸ کیلومتر از خطوط جمع آوری بتنی و در شرایط بحرانی است که می طلبد با هدف جلوگیری از ریزش آن، نوسازی شود.

مدیرعامل آبفای هرمزگان ادامه داد: یکی دیگر از چالش های شهر بندرعباس جمع آوری فاضلاب محلات بافت فرسوده شامل محله چاهستانی ها، آیت الله غفاری و سنگ کن است که فاضلاب خام آنها وارد خورها می شود.

وی مجموع اعتبار پیش بینی شده برای نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس را ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

در این بازدید، به مناسبت هفته کارگر، استاندار هرمزگان با اهدای گل از تلاش کارگران قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • اعلام میزان بارش‌های اخیر تا ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه دیروز