Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدراعظم آلمان امروز در دیدار با رییس جمهور ترکیه در سخنانی اعلام کرد: قصد جلوگیری از قاچاق انسان را داریم؛ این یک ضرورت و شرط اتحادیه اروپا برای حمایت ترکیه است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آناتولی، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان امروز شنبه در دیدار با رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در سخنانی اعلام کرد: حمایت اتحادیه اروپا از ترکیه برای مقابله با مهاجرت‌های غیرقانونی ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدراعظم آلمان در این باره اضافه کرد: قصد جلوگیری از قاچاق انسان را داریم. این یک ضرورت و شرط اتحادیه اروپا برای حمایت ترکیه است.

وی در خصوص روابط ترکیه و آلمان نیز افزود: ما همیشه منافع مشترکی داشته‌ ایم و دولت فدرال آتی در آلمان نیز چنین رویکردی خواهد داشت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان آنگلا مرکل رجب طیب اردوغان اتحادیه اروپا ترکیه آلمان اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است، تصریح کرد: «جعبه جنگ» نباید دوباره باز شود.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

دیگر خبرها

  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است