Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق حیدری، رئیس بهره برداری و تعمیرات اداره گاز ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طراحی، تهیه اقلام، نصب و راه اندازی ایستگاه حفاظت کاتدی و ترانسفورماتور رکتیفایر به منظور حفاظت از منطقه مسکن مهر فاز ۷ پ و پایداری پتانسیل شبکه بخش شمال شرق شهرستان با هماهنگی رئیس بهره برداری شهرستان‌ها و با همت و تلاش نیرو‌های تعمیرات انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اقدامات انجام شده از قبیل یافتن بهترین و امن‌ترین محل جانمایی ایستگاه، اخذ مجوز‌های حفاری و آند گزاری، رینگ کردن آند‌ها در کارگاه تعمیرات، اجرای فنداسیون کافو، کابل کشی برق، بتن ریزی، ساخت حوضچه ارت بدنه و دستگاه، اجرای بستر افقی به عمق ۲ متر و طول ۳۶ متر، اتصال جریان‌های ورودی و خروجی از ترانس، تزریق به شبکه و در نهایت راه اندازی CPS با صرف ۸۴۰ نفر ساعت به طور کامل ازسوی نیرو‌های تعمیرات گاز ماهشهر صورت گرفت.

حیدری بیان کرد: از پارسال تاکنون تعمیرات این اداره اقدام به احداث و راه اندازی ۲ سامانه حفاظت کاتدی، احیای ۶ بستر آندی و اورهال ۴ دستگاه ترانس رکتیفایر کرده و آمادگی کامل و هرگونه همکاری با سایر ادارات استان خوزستان جهت تعمیر ترانس‌های مستهلک و راه اندازی ایستگاه‌های جدید را دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایستگاه حفاظت کاتدی ایستگاه حفاظت کاتدی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت ورج، این خبر کمی گیج‌کننده و دور از انتظار به نظر می‌رسد؛ چراکه شبکه اجتماعی فعال در حوزه کسب‌وکار و کاریابی، چرا باید پا به دنیای بازی بگذارد، ولی این مهم اخیرا شکل گرفته است و کاربران لینکدین می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل یا دسکتاپ خود، ۳ بازی گوناگون را انجام دهند.

هرکدام از این ۳ بازی جدید لینکدین را تنها یک بار در روز می‌توانید امتحان کنید. پس از تمام‌شدن نوبت روزانه، کاربر می‌تواند آمار مربوط به عملکردش در بازی را مشاهده کند.

همچنین اطلاعاتی درباره دیگر کاربران و نفرات برتر، همراه با افرادی که در شبکه دوستی شما اقدام به امتحان بازی مشابه کرده‌اند، نمایش داده‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود

به نظر می‌رسد، اینگونه دامنه دنبال‌کردن و متصل‌شدن کاربران به یکدیگر نیز تقویت شود.

کد خبر 849112 برچسب‌ها بازی شبکه‌ اجتماعی اینترنت بازی آنلاین و کامپیوتری

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • حضور ۷ گونه پرنده مهاجر در تالاب بین‌المللی هامون
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند