Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ نسبت به رهاسازی نخاله های سطح خیابان هشدار داد.

 به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت 05:00 صبح امروز در  مسیر بزرگراه  امام علی (ع ) داخل رمپ بعثت غرب  ،  یکدستگاه کامیون حمل بار اقدام به تخلیه  نخاله و سنگ در این محل به میزان زیاد می نماید غافل از اینکه تمام اقدامات وی از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در حال دیده شدن و رصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : این  کامیون حمل بار که در این مسیر در حال تردد بوده  ناگهان تمامی بار خود را  که در قسمت بار این کامیون قرار داشته در لاین میانی این مسیر خالی  میکند و به مسیر خود ادامه می دهد .

سرهنگ همه خانی گفت : این اقدام راننده و خالی کردن بار در میانه راه به جهت زودتر بازگشتن به ادامه کار  باعث  کندی حرکت و ایجاد خطر  برای دیگر خودروها شد.

 وی ادامه داد : نزدیکترین تیم گشتی پلیس راهور تهران بزرگ که از طریق مرکز فرماندهی در جریان این اقدام راننده کامیون قرار گرفته بود بلافاصله این کامیون را متوقف و به محل ریزش نخاله بازگرداند و راننده این  کامیون مورد اعمال قانون قرار  گرفت و مکلف شد نخاله های ریخته شده در آن محدوده را با کمک همراهان خود جمع آوری نماید .

سرهنگ همه خانی گفت: جهت پاکسازی نهایی با هماهنگی‌های صورت گرفته بلافاصله عوامل شهرداری در محل حاضر شده و نسبت به پاکسازی محل اقدام کردند.

وی در پایان از رانندگان حمل بار خواست  در صورت حمل بارهایی که در معرض باد پخش می‌شوند حتما از مهار آنها مطمئن شده و قبل از حرکت از محکم بودن و عدم جابجایی بار  اطمینان حاصل کنند و نخاله های خود را تنها در محل هایی که از قبل برای آنها در خارج از شهر  معین شده خالی کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک امام علی دوربین کنترل ترافیک پلیس راهور قانون شهرداری نخاله تخلیه نخاله پلیس راهور تهران بزرگ حمل بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟

به گزارش خبرآنلاین ،سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو دستکار کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

تسنیم در خبری نوشت:وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901047

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا