Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال در مورد عدم توافق با شاهین و مشکل قاسم حدادی‌فر صحبت کرد.

مهدی رجب زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص عدم توافقش با شاهین بوشهر اظهار داشت: من مذاکرات خوبی با شاهین داشتم و به توافق نهایی رسیدیم و به اصفهان برگشتم تا وسایلم را جمع کنم و برای همیشه به بوشهر برگردیم ولی در این میان تیم مدیریت باشگاه به طور کلی تغییر کرد و از همین رو ناچار بودیم از اول مذاکره کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در جلساتی که با مدیران باشگاه داشتم برخورد و رفتار حرفه‌ای ندیدم. نمی‌خواهم تند صحبت کنم ولی واقعاً اینطور به نظر می‌رسید که این عزیزان اینکاره نبودند. رفتار و برخوردشان اصلاً محترمانه نبود و از همه بدتر اینکه مفاد جلسه خصوصی به بیرون درز کرد و رسانه‌ای شد و مشخص بود یک نفر از اعضای داخل جلسه این اطلاعات را به بیرون داده است. همین شد که در نهایت به توافق نرسیدیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه گفته شده قرار بود برای شاهین اسپانسر ببرد توضیح داد: اینکه می‌گویند فلان مربی با خودش اسپانسر می‌برد صورت خوشی ندارد و دوست ندارم در مورد من اینطور گفته شود. من با هیچ اسپانسری ارتباط ندارم. وقتی بحث رفتنم به شاهین مطرح شد یک شرکت بزرگ در شیراز به خاطر اینکه من از فوتبالی‌های شیراز هستم و لطفی که به من داشتند گفتند اگر من سرمربی شاهین شوم اسپانسر خواهند شد. قرارداد خوبی هم بود و اگر این شرکت اسپانسر شاهین می‌شد تا ۲-۳ سال می‌توانست شرایط مالی خوبی برایشان رقم بزند ولی در کل من هیچ ارتباطی از قبل با آن مجموعه نداشتم. این یکی از همان مسائلی بود که من گفتم از جلسه خصوصی به بیرون درز کرد.

رجب زاده در ادامه گفت: ظاهراً خدا دوستم داشت که با شاهین به توافق نرسیدم و سرمربی این تیم نشدم چرا که بعد از این ماجرا مشخص شد آنها بدهی سنگینی داشتند و پنجره‌شان بسته شد و همین نشان می‌دهد خیریتی در عدم توافق من با شاهین بود.

وی در مورد اتفاقات اخیر ذوب آهن و شرایطی که برای قاسم حدادی‌فر رخ داده توضیح داد: قاسم حدادی‌فر عمرش را پای ذوب آهن گذاشته و جوانی‌اش پای این تیم رفته. پیشنهادات تیم‌های بزرگ را به خاطر این تیم رد کرده و رفتاری که با او می‌شود اصلاً درست نیست. مصاحبه‌های اخیر را می‌خوانم که حدادی‌فر یک چیزی می‌گوید و طرف مقابل چیز دیگر. فقط می‌توانم بگویم که من ۱۵ سال است قاسم را از نزدیک می‌شناسم و سال‌ها هم اتاقی و رفیق و همبازی بودیم و تا این لحظه حتی یک کلمه دروغ هم از او نشنیدم و آدم دروغگویی نیست و برای همین فکر می‌کنم طرف صادق ماجرا حدادی‌فر باشد.

رجب زاده در ادامه گفت: متاسفانه بی احترامی به پیشکسوت ها در آنجا نهادینه شده است. من هم با ناراحتی از ذوب آهن جدا شدم. تازه به قاسم حدادی‌فر پیشنهاد بازی دوستانه داده‌اند که خودش قبول نکرد به من همین را هم پیشنهاد ندادند و با ناراحتی و دل شکسته از ذوب آهن رفتم. وقتی مدیران غیر ورزشی روی کار باشند بی احترامی به پیشکسوت و بزرگتر تیم یک موضوع عادی است. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال مهدی رجب زاده قاسم حدادی فر رجب زاده ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست