Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرافتخارترین جوجیتسوکار ایران و آسیا گفت: بی انگیزگی قهرمانان و مدال آوران و همچنین نداشتن برنامه‌ای بلندمدت، دو مشکل بزرگ جوجیتسو است.

به گزارش برنا، پرافتخارترین جوجیتسوکار ایران و آسیا گفت: بی انگیزگی قهرمانان و مدال آوران و همچنین نداشتن برنامه ای بلندمدت، دو مشکل بزرگ جوجیتسو کشورمان است.

مسعود جلیلوند ضمن بیان این مطلب افزود: شرایط جوجیتسو آن هم در شرایطی که به زودی المپیکی می شود، نگران کننده است‌ و این در حالی است که بسیاری از کشورهای دنیا به ویژه آسیایی ها و اروپایی ها، سرمایه گذاری خوبی بر روی این ورزش کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که قهرمانان و مدال آوران جوجیتسو دچار بی انگیزگی شده اند، ادامه داد: مدال آوران ستون این ورزش بودند و به همراه 4،5 قهرمان دیگر، افتخارات فراوانی را برای ورزش کشورمان به ارمغان آوردیم و در واقع، شناسنامه جوجیتسو ایران هستیم. اما بعد از رفتن ما، جوجیتسو از شرایط بسیار خوب خود خارج شد.

پرافتخارترین جوجیتسوکار ایران در مورد مشکلات جوحیتسو ایران اظهار داشت: عدم پشتوانه سازی و همچنین نداشتن برنامه دراز مدت، دو معضل اساسی جوجیتسو ایران به شمار می روند. از سوی دیگر، بعد از این همه استاژ و دوره های مختلف، خروجی این دوره ها را نمی بینیم.

جلیلوند با اشاره به این‌ که‌ استعدادیابی و نداشتن تیم های پایه از دیگر معضلات جوجیتسو کشور است، یادآور شد: چند قهرمان، این ورزش را برند کردند و شناسنامه جوجیتسو ایران شدند. اما برخی انگار دوست نداشتند این روند ادامه پیدا کند که امیدوارم مسئولان ورزش فکری به حال این ورزش کنند.

قهرمان سابق جوجیتسو آسیا و جهان در پایان گفت: ورزشی که فرار است به زودی در المپیک حضور داشته باشد، دچار مشکلات مختلف شده و با ادامه این وضعیت، مدال گرفتن در المپیک که هیچ، در دنیا هم بسیار سخت و شاید هم دست نیافتنی باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران آسیا سرمایه گذاری مشکلات جهان المپیک جوجیتسو نداشتن برنامه جوجیتسو ایران مدال آوران بی انگیزگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال فصلی فوق العاده را سپری می کند. در فصلی که بدون شماره 9 بزرگ شروع شد و برای اولین بار هیچ بازیکنی با شماره 9 در فهرست رئال قرار نگرفت و با مصدومیت رباط صلیبی تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و داوید آلابا ادامه یافت، رئال در بهترین شرایط برای کسب قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان است.

امشب ممکن است قهرمانی رئال در لالیگا قطعی شود و این تیم باید چهارشنبه در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز از سد بایرن بگذرد تا به یک فینال دیگر برسد.

در بسکتبال نیز شرایط رئال عالی است. رئال که در این رشته نیز با ده قهرمانی اروپا پرافتخارترین است، بار دیگر به نیمه نهایی رسیده و در لیگ داخلی اسپانیا نیز صدرنشین است. 

هرگز سابقه نداشته رئال در هر دو رشته در یک فصل قهرمان لیگ داخلی و لیگ قهرمانان اروپا شود ولی حالا این مهم در دسترس است. سابقه داشته که رئال در یک فصل هم در فوتبال و هم بسکتبال قهرمان اروپا شود ولی در آن فصول در لیگ داخلی ناکام مانده است. امسال اوضاع متفاوت خواهد بود و رکوردی تاریخی به ثبت می رسد؟

دیگر خبرها

  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا/ اولادقباد و طیبی در قله اروپا
  • پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال