Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، روح‌الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان‌دستور با بیان اینکه جوانان امروز بیشترین مطالبه را از نظام دارند و در عین حال آینده نظام نیز در دست آنهاست اظهار داشت: جوان آرمانخواه از روال مرسوم سیاست بازی دور است و از سیاست بازی بیزار و خسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز جوانان علم مطالبه‌گری و انقلابی‌گری را به دوش گرفته‌اند و دستاورد آنها تاکنون این بوده است که انقلابی‌گری توسط پدرخوانده‌ها به سخره گرفته نشده است. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمی‌توان از گام دوم انقلاب اسلامی حرف زد و خانه تکانی نکرد. جوانان امروز خواستار پالایش کشور از انحصار شرکت سهامی سیاسیون و قبضه پدرخوانده ها هستند که البته این فرایند زمانبر است ولی باید آن را شروع کرد.

ایزدخواه با تأکید بر لزوم ریلگذاری اجتماعی برای هم‌افزایی اقشار مختلف مردم در مسیر جهاد و پیشرفت تصریح کرد: امروز دست خالی الگوهای تکنوکرات رو شده و انقلاب امام زمان(عج) نیز شدنی نیست مگر به دست جوانان جهادگر. عرصه‌های روستا، علم و فناوری، فرهنگ و رسانه، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، علوم انسانی اسلامی و خانواده لشگر آماده جوانان را در خود جا داده که البته امیدواریم در پیچ و خم ادارات خسته نشوند. 

وی افزود: به رئیس‌جمهور عزیز عرض کرده‌ایم مراقب باشید بوروکرات‌های خسته کارهایشان را در لایحه‌ای به اسم کار جهادی نپیچند و مردم را خسته نکنند. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام رحمه‌الله علیه انقلاب را در متن مردم پیش برد و تحقق آرمانهای امام با مردم امکانپذیر است، بر لزوم نبرد همه جانبه با غربزدگی تأکید کرد و گفت: سرمایه‌گذاری مکارتر از همیشه به جان انقلاب افتاده و می‌خواهد انقلاب اسلامی را در گرداب خود غرق کند. حالا با کروات نشد با تسبیح! به قول مرحوم علامه حکیمی، سرمایه داری به اضافه 17 رکعت نماز!

ایزدخواه با اشاره به وجود نگاه غلط به توسعه، آموزش و پرورش، نظام بودجه ریزی و مسائلی مانند شیعه و سنی تأکید کرد: از پراکندگی در محافل جزیره‌ای خودداری کنید و برای یک نبرد طولانی با غربزدگی آماده شوید. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان سیاست انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است