Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@02:51:27 GMT

نکته مهم در پیغام اینستاگرامی مدیر عامل پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۲۱۶۷

صحبت‌های مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، بعد از باخت سنگین این تیم قابل توجه بود.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هواداران تیم قهرمان فوتبال ایران بابت شکست سنگین روز گذشته همچنان عصبانی و دمغ هستند، مدیرعامل پرسپولیس با اعتماد به نفس ضمن پذیرش شکست از هواداران می‌خواهد نگاه‌شان را معطوف ه آینده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که با توجه به مسائل پیش آمده پیش از سفر پرسپولیس به عربستان صدری مورد انتقاد برخی از جریان‌های هواداری منتسب به برخی از مدیران پیشین حاضر در پرسپولیس قرار گرفته است در حالی که به نظر می‌رسد در سلسله مراتب اداری تامین کردن شرایط پرواز در حیطه مدیرعامل نباشد. این چیزی است که صدری در پیام خود اشاره ضمنی به آن داشته و اعلام کرده این باشگاه باید از نظر شرایط اداری و سازماندهی اوضاع جدیدی را تجربه کند.

صدری همچنین روی مسائل مهم دیگری هم دست گذاشته؛ اینکه چرا همیشه د مسابقاتی که بین تیم‌های ایرانی و عربستانی یا هر کشوری در حوزه خلیج فارس برگزار می‌شود بحث‌ها درباه تفاوت امکانات و مسائلی از این دست است. صدری در این باره نوشته که خود پرسپولیس هم باید امکاناتی داشته باشد که از این حسرت دائمی عبور کند.

 

 

 

به گفته او با توجه به جمعیت هواداری پرسپولیس که مهم‌ترین سرمایه انسانی هر مجموعه‌ای به شمار می‌آیند پرسپولیس باید بتواند از نظر ساختاری اوضاعی به مراتب بهتر از شرایط امروزش را تجربه کند.

 

پرسپولیس در حال حاضر یک زمین تمرین در ورزشگاه شهید کاظمی دارد و اگرچه از سوی باشگاه رقیب با توجه به وضعیت نا به سامان تمرینی همیشه متهم شده که از امکانات بهتری استفاده می‌کند اما همین امکانات هم در مقایسه با استانداردی که در سطح قاره آسیا برای فعالیت تیم‌های حرفه‌ای تعریف شد به مراتب پایین تر است.

باید دید که آیا صدری می‌تواند در صورت ادامه کار در پرسپولیس افق تازه‌ای را در این باشگاه تعریف کند یا نه. او گام اول را با تمدید قرارداد بلند مدت گل‌محمدی برداشته و باید دید چه زمانی برنامه خود را برای اداره باشگاه منتشر می‌کند.

مجید صدری (سرپرست) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجید صدری سرپرست پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق

اولین نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار گردید.

این نشست با حضور دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی و با حضور وبیناری همکاران مناطق ۳۲ گانه کشور در محل سالن جلسات شهدای سلامت ستاد مرکز این صندوق برگزار گردید.


در ابتدا دکتر محمود تبریزی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد گذشته به ارائه گزارش از وضعیت صندوق پرداخته و از زحمات کلیه کارکنان این صندوق در ستاد و مناطق تشکر کردند.
سپس دکتر اسلام کریمی به بیان نکاتی در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها پرداختند.

در انتها همکاران استان‌ها به صورت وبیناری و برخط با مدیرعامل به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه‌های آتی صندوق پرداختند و همچنین از زحمات همکارانی که در برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد