Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور فراخوان شرکت در مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، فرناز ترابی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان و موسسات آموزش عالی سراسر کشور همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش و به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت جامعه بسوی ورزش‌های همگانی توسط اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مهلت ثبت نام در این مسابقه را تا ۳۰ آبان ماه اعلام کرد و با عنوان اینکه شرکت برای عموم خانواده بزرگ دانشگاهی (سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور) آزاد است، افزود: کلیه اساتید هیات علمی و مدرسان مدعو، کارکنان و دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با مشارکت اثربخش در این مسابقات مایه دلگرمی، شور و نشاط بیشتر بوده و بر غنای آن می‌افزایند.


وی در پایان با عنوان اینکه برای کلیه شرکت کنندگانی که به همه سوالات پاسخ صحیح داده باشند، تقدیرنامه صادر می‌شود، یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند از طریق لینک ذیل برای ثبت نام در مسابقه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور مسابقات آنلاین فراخوان شرکت در مسابقه مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، اولین جلسۀ شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان در بیمه سرمد شعبۀ این استان برگزار شد.

در این جلسه، که 29 فروردین‌ماه و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، برنامۀ عملیاتی شورا در سال جدید تبیین و راهکارهای تحقق برنامه توسط اعضا بررسی شد. همچنین بر مشارکت، همدلی و همسویی شرکت‌های بیمه به‌عنوان مهم‌ترین ابزار تحقق برنامه‌های تدوین‌شده تأکید شد.

به‌جهت ضرورت تسریع در ارائۀ پاسخ به گزارشات مورد درخواست نهادهای ناظر همچون سازمان امور اقتصادی و دارایی و استانداری، در مورد همکاری شرکت‌های بیمه در ارائۀ آمار و اطلاعات موردنظر بحث و تبادل نظر شد تا پاسخ مکاتبات در سریع‌ترین زمان ممکن جمع‌آوری و ارسال گردد.

لزوم اتخاذ رویه‌های یکسان در مناقصات بیمه‌ای استان از دیگر موارد موردبحث شورا بود، همچنین در این جلسه بررسی ساختارهای تشکیل کمیتۀ فنی و مناقصات در دستور کار قرار گرفت.

از دیگر موارد موردبحث در این جلسه، برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی برای خانوادۀ همکاران صنعت بیمه و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی بین کارمندان شعب استان اصفهان بود.

در پایان جلسه، به‌جهت استفاده‌ از‌ ظرفیت‌های شبکۀ فروش استان و همچنین رسیدگی به درخواست‌های صنفی و مشکلات ایشان، بر تشکیل جلسات هیئت‌رئیسۀ شورا به‌صورت فصلی با مسئولین انجمن صنفی نمایندگان تأکید شد.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان