Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حسن ملکی در شورای هماهنگی و پیگیری اقدامات تحولی، با تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، بر ضرورت توجه به زمان بندی در روند اجرای اقدامات تحولی سازمان تأکید کرد و افزود: تقاضای من اتمام این طرح و ساماندهی مناسب برای این بخش است؛ زیرا این طرح هم اکنون در سطح ملی و فراملی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است اقدام انجام شده، مؤثر است. بنابراین نباید لحظه‌ای از ارائه کامل کار، غفلت کنیم.

وی ادامه داد: در مسیر کارهای خود باید به مسأله زمان بندی «چاپ سپاری کتاب‌ها» توجه ویژه داشته باشیم، زیرا این بخش، امر بسیار مهمی است. ویرایش کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه، یکی از مباحثی است که بر آن تأکید ویژه دارم. نکته دوم درج رمزینه‌ها در بخش مربوط به هر درس است و نباید شاهد این باشیم که صرفاً رمزینه‌ها در ابتدای هر کتاب درج می‌شوند.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تصریح کرد: در کتاب‌های درسی، کنترل کیفیت لحاظ شود. افرادی که به آنها ابلاغ داده شده، باید تمام کتاب‌ها را بررسی و بازبینی کنند. در بخش آخر نیز چاپ تصویر «شهید علی لندی» است که باید در مرکز توجه قرار گیرد، البته بسیار خوشحالم که تصویر این نوجوان شهید بر روی یکی از نشریات ما چاپ شده است، اما باید در کتاب‌ها نیز به این امر توجه داشته باشیم.

ملکی اظهار داشت: عنوان پژوهش‌های ما باید «پژوهش در خدمت تحول» باشد؛ زیرا در هفته پژوهش می‌خواهیم انجام هر کاری در خدمت تحول باشد. در این مسیر باید روی «مبانی نظری رمزینه‌های سریع پاسخ» کار کنیم و ریشه‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم. نکته دوم «مبانی نظری آموزش غیر حضوری» است که باید روی آن کار انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: چیستی «بسته تربیت و یادگیری»، نکته دیگری است که باید روی آن کار انجام دهیم. برای این امر هیأت اندیشه ورز تشکیل شده و بحث‌هایی نیز برای آن شده است، اما ضروری است فردی روی این موضوع، به صورت متمرکز کار کند. رونمایی از تولیدات علمی و پژوهشی سازمان نیز، از جمله اقداماتی است که باید در این بخش مد نظر قرار گیرد.

ملکی گفت: «تعلیم و تربیت در پساکرونا» و پرداختن به چیستی آن، موضوعی است که باید با تأکید در برنامه درسی انجام شود. معرفی راهنمای برنامه درسی برتر نیز موضوع دیگری است که باید در این راستا محور قرار گیرد و برای هفته پژوهش ارائه شود.

به گزارش ایرنا، علی لندی نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای روز ۱۸ شهریور امسال پس از وقوع آتش سوزی کپسول گاز مایع در خانه همسایه، برای نجات ۲ زن میانسال و سالخورده به آتش زد و با فداکاری تمام برای دور کردن منشاء آتش از آنها خود گرفتار آتش شد. وی با ۹۱ درصد سوختگی ابتدا به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز و پس از آن به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان اعزام و بستری شد.

این نوجوان فداکار بامداد روز جمعه در بیمارستان امام موسی کاظم اصفهان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

برچسب‌ها مدارس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش علی لندی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش مدارس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش علی لندی دانش آموزان قرار گیرد کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر روستا افزود: این مقدار مواد غذایی غیرقابل‌مصرف با تشدید نظارت‌های امسال توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت میاندوآب از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهری و روستایی توقیف و جمع‌آوری‌شده بودند.

او گفت: این مواد غذایی تاریخ‌گذشته، فاسد و غیرقابل‌مصرف پس از کشف و جمع‌آوری و طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای دادستانی و با حضور نمایندگان سازمان‌های ذی‌ربط امحا و معدوم شد.

روستا با اشاره به بازدیدهای مکرر توسط بازرسان بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، تصریح کرد: کار نظارت بر مراکز عرضه در طول سال همچنان بادقت لازم انجام می‌شود و از مردم نیز درخواست داریم هنگام خرید به شرایط بهداشتی مواد غذایی توجه کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب هم چنین با اشاره به اجرای بازرسی‌های روزانه از مراکز عرضه مواد غذایی، پروتئینی و خوراکی و غیره در سطح شهرستان، گفت: از عموم مردم خواهشمندیم مایحتاج غذایی خود را از مراکز معتبر خریداری کرده و در هنگام خرید مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو و نیز پروانه ساخت، مواد تشکیل‌دهنده، تاریخ تولید و انقضا و آدرس محل تولید توجه کنند.

 

دیگر خبرها

  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی واحد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب