Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:28:16 GMT

نیمه نهایی تمام کره ای تمام عربستانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۴۵۱۵

فینال لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق نیز مثل منطقه غرب بین نمایندگان یک کشور خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم عربستانی النصر و الهلال شب گذشته با کسب پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، فینالی تمام عربستانی را در منطقه غرب به وجود آوردند.

 

الهلال با نتیجه سه بر صفر از سد پرسپولیس گذشت و النصر هم موفق شد با نتیجه پنج بر یک الوحده امارات را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب یک پای فینال لیگ قهرمانان آسیا از عربستان خواهد بود و الهلال و النصر بعد از صعود شب گذشته شان منتظر برگزاری دو بازی یک چهارم نهایی منطقه شرق بودند تا حریفان احتمالی خود در صورت صعود به فینال را شناسایی کنند.

 

 

 

یک چهارم نهایی شرق آسیا با حضور سه تیم کره ای امروز برگزار شد. ناگویا تنها تیم ژاپنی حاضر در این مرحله صبح امروز مقابل پوهانگ با سه گل شکست خورد. پوهانگ در مرحله گروهی پایین تر از ناگویا به عنوان تیم دوم صعود کرده بود اما در این مرحله توانست با غلبه بر این تیم راهی نیمه نهایی شود.

 

 

در دیگر دیدار امروز که یک تقابل تمام کره ای بود، چونبوک موتورز و اولسان هیوندای به مصاف هم رفتند. این دیدار حساس و هیجان انگیز در پایان 90 دقیقه با تساوی دو بر دو همراه بود. برای تعیین تیم برنده کار به وقت های اضافه کشیده شد و لی دونگ جیونگ در دقیقه 101 توانست با باز کردن دروازه چونبوک تیمش را به گل سوم برساند. این گل برای پیروزی اولسان کافی بود تا این تیم با کسب پیروزی 3-2 مقابل چونبوک، حریف پوهانگ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

 

 

 

به این ترتیب فینال منطقه شرق را هم مثل منطقه غرب دو تیم از یک کشور برگزار خواهند کرد تا در فینال اصلی شاهد تقابلی بین نمایندگان عربستان و کره جنوبی باشیم. دیدار تیم های النصر و الهلال روز سه شنبه برگزار خواهد شد. چونبوک و پوهانگ هم با یک روز تاخیر (چهارشنبه) دیگر نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهند کرد.

لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی در مقابل الهلال راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند