Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، روز گذشته خبری با عنوان ۱۱ ماه بی حقوق، کارگران شهرداری اندیمشک را در یابید در خبرگزاری فارس منتشر شد که در آن کارگران شهرداری اندیمشک طی گفت وگو با خبرنگار فارس از عدم پرداخت حقوق‌شان طی ۱۱ ماه اخیر گلایه‌مند بودند و متاسفانه شهردار این شهر پاسخگوی تماس‌ها و پیگیری‌های خبرنگار فارس نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما امروز رضا شریفی شهردار اندیمشک در گفت‌‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: بودجه هرسال برای هزینه‌های سال بعد تعریف می‌شود و اما معوقات کارگران مربوط به سال گذشته است و نمی توان در بودجه آن را اضافه کرد.

وی افزود: در تلاشیم معوقات کارگران را از منابع مختلف تامین کنیم و بپردازیم.

شهردار اندیمشک گفت: ۴۵۰ نفر از پرسنل با این مشکل مواجه هستند که در تلاشیم تا پایان سال تمام معوقات پرداخت شوند.

در خبر روزگذشته از زبان یکی از کارگران شهرداری اندیمشک که با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت‌وگو کرده بود، نقل شد که: با وجود ۱۵ سال سابقه وقتی پیگیر دریافت حقوقم که حق قانونی و حاصل زحمات و تلاش‌هایم هست، می‌شوم به من می‌گویند نمی‌توانی تحمل کنی برو.

شریفی‌فر در توضیح به این نوع نحوه پاسخگویی، تصریح کرد: قطعا با کارمندی که چنین پاسخی داده باشد برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار اندیمشک پرداخت حقوق حقوق کارگران کارگران شهرداری شهرداری اندیمشک معوقات کارگران کارگران شهرداری اندیمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر