Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن گفت: تیم خانه بسکتبال خوزستان در تهران تست کرونا نداده است، ذوب آهن پیشنهاد داد که تست این تیم در تهران تکرار شود، اما توجهی نشد از فدراسیون بسکتبال می‌خواهیم اجازه ندهند این بی نظمی‌ها باشد.

مهدی رمضانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با لغو نخستین بازی تیم بسکتبال ذوب آهن در لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر بسکتبال از روز گذشته در تهران به صورت متمرکز آغاز شده است، تیم ذوب آهن در نخستین بازی خود امروز باید به مصاف تیم خانه بسکتبال خوزستان می‌رفت که روز گذشته به صورت ناگهانی، زمانی که تیم ما در تهران مستقر شده بود اعلام کردند بازی به دلیل مثبت شدن تست کرونای بازیکنان تیم خوزستان لغو شده است ما هیچ مدرکی بر این موضوع ندیدیم، اما به سخن فدراسیون بسکتبال اعتماد داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: صحبت‌هایی مطرح شده مبنی بر اینکه بازیکنان خارجی تیم خانه بسکتبال خوزستان به بازی با ذوب آهن نمی‌رسند آنها هم خواستند از این طریق بازی را لغو کنند که امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشد، زیرا ممکن است سایر تیم‌ها هم از بحث کرونا برای عدم حضور در مسابقات استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه تیم‌هایی مثل ذوب آهن هزینه زیادی کردند تا در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال شرکت کنند، تصریح کرد: تیم بسکتبال ذوب آهن برای بازی با تیم خانه بسکتبال خوزستان چند روز زودتر به تهران رفت و هزینه زیادی انجام داده که لغو این بازی ممکن است از نظر مالی، روحی و روانی روی نتایج تی ما تأثیر منفی داشته باشد.

رمضانی افزود: تیم خانه بسکتبال خوزستان در تهران تست کرونا نداده است، ذوب آهن پیشنهاد داد که تست این تیم در تهران تکرار شود، اما توجهی نشد از فدراسیون بسکتبال می‌خواهیم اجازه ندهند این بی نظمی‌ها باشد و اگر تست بازیکنان تیمی مثبت می‌شود از چند روز قبل اطلاع رسانی کنند تا برنامه‌ریزی بقیه تیم‌ها بهم نخورد.

وی در خصوص رونمایی از لباس تیم فوتبال ذوب آهن، گفت: به دلیل اینکه در حال انجام تبلیغات روی لباس تیم هستیم و فرصت کافی برای رونمایی از لباس وجود ندارد که می‌توانید در بازی با صنعت نفت لباس جدید ذوب آهن را با طرحی جدید و زیبا ببینید، امیدوارم این لباس با اولین برد تیم ذوب آهن همراه شود و دل هواداران شاد شود.

کد خبر 529506

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان بسکتبال لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال تیم بسکتبال ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن ايران تیم ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم خانه بسکتبال خوزستان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت

تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب 84 بر 74 به سود طبیعت به پایان رسید.

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام

طبیعت در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج 19 بر 17، 25 بر 15 و 26 بر 21 برنده شد و کوارتر دوم را 14 بر 21 واگذار کرد.

جردن استیونس گارد تیم طبیعت با کسب 41 امتیاز و هفت پاس گل، ستاره تیمش بود. جمال جونز هم 17 امتیاز و شش ریباند برای ذوب‌آهن به ثبت رساند.

دیدار دوم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان و مهرام تهران، برگزارکننده دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • تکرار ادعای کاخ سفید : مدرکی مبنی بر نسل کشی اسرائیل در غزه وجود ندارد
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود