Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا  پورذهبی در همایش تجلیل از فعالان اقتصادی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: جمع‌شدن این افراد به معنی راضی بودن از تلاشی است که انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم ما در کار فرهنگی تلاش می‌کنیم اما اگر مقصد و مقصود دور است به معنی انجام ندادن کار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام پورذهبی هم استفاده از عنوان محروم برای کردستان را مورد انتقاد قرار داد و افزود: در 15 سالی که در سیستان و بلوچستان بودم همواره گفته‌ام درست است استان به لحاظ زیرساختی محروم است ولی نباید این محروم بودن همواره تکرار شود چرا که حس سرخوردگی به مردم تزریق می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خیلی کارها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور انجام شده ولی برای رسیدن به نقطه مطلوب نیاز به کار بیشتر است.

وی تصریح کرد: رسیدن به این نقطه از پیشرفت با وجود تمام توطئه‌های دشمنان اعم از جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و موارد دیگر محقق شده اما وجود شرایط سخت موجب شده در مسیر توسعه مقداری عقب بمانیم.

وی در ادامه عنوان کرد: تلاش، همت و دلسوزی سه اصل مهم در دستیابی به اهداف و تحقق توسعه همه جانبه است و تلاش و همت موجب شده ما در بسیاری از علوم و تکنولوژی‌ها در دنیا حرف اول را بزنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: دلسوز بودن موجب می‌شود که مقصد انسان بدون هیچ چشمداشتی رسیدن به موفقیت باشد و چنین نگاهی مسیر توسعه را هموار می‌کند.

وی افزود: به گفته امام صادق(ع)، کوتاهی همت و فکر نکردن و ناتوانی در تصمیم‌گیری از عوامل نرسیدن به اهداف و موفقیت در بخش‌های مختلف است.

وی در بخش پایانی سخنانش گفت: در مدت حضورم در کردستان از واحدهای صنعتی متعددی بازدید کرده‌ام و آماری که درحوزه اشتغال از سوی صنعت، معدن و تجارت ارائه شد امیدوار کننده است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان ولی فقیه سیستان و بلوچستان توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد

فرمانده یگان‌ حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از دستگیری سه نفر در منزل شخصی یکی از روستاهای شهرستان قروه پس از حفر گودالی به عمق ١٥ متر به منظور کشف اشیای تاریخی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، سرهنگ محمدرضا زارعی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر حفاری غیرمجاز در منزل شخصی یکی از روستاهای شهرستان قروه بررسی‌ها و تحقیقات ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با همراهی فرماندهی انتظامی بخش سریش‌آباد قروه، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی قروه و یگان شهرستان، پس از بازدید از منزل شخصی، سه نفر با هویت بومی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد، گفت: متهمان اقدام به حفر یک چاله به عرض دو متر و عمق ١٥ متر به قصد کشف اشیای تاریخی کرده بودند.

سرهنگ زارعی اضافه کرد: پرونده قضائی عوامل دستگیر شده تشکیل و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران آثار تاریخی، مراتب را در اسرع وقت به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان فرماندهی یگان حفاظت شماره تلفن ٠٨٧٣٣١٧٨٨٥٥ گزارش داده و ما را در حفاظت از این سرمایه ملی یاری کنند.

کد خبر 750746

دیگر خبرها

  • ببینید | انتقاد تند نماینده نیروهای شرکتی از دولت روی آنتن تلویزیون!
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند