Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا محمدی یکشنبه شب به مناسبت هفته ورزش و جوانان ( ۲۶ مهر تا دوم آبان ) در نشست با خبرنگاران شهرستان افزود: وجود سالن‌های تخصصی که هم‌اکنون حتی یک مورد آن در مهریز نیست نقش مهمی در ارتقای ورزش و تقویت آن دارد.

وی با بیان اینکه برای ساخت سالن‌های تخصصی بودجه کافی دولتی وجود ندارد ادامه داد: باید خیران در کنار ساخت سایر مجموعه‌ها در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی منطقه با مسئولان و این اداره برای تحقق آن همکاری لازم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اظهار کرد: ظرفیت‌های بالقوه زیادی در شهرستان در عرصه ورزش همگانی به خصوص قهرمانی وجود دارد که اگر زیرساخت لازم به خصوص ایجاد سالن‌های اختصاصی فراهم شود نقش راهبردی در توسعه همه جانبه و متوازن ورزش در رشته‌های مختلف دارد.

به گفته محمدی، بر اساس بررسی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان هم‌اکنون رشته‌های دوچرخه‌سواری، کشتی، والیبال، تنیس‌ روی میز و کاراته در اولویت است و در کنار آنها با همراهی علاقه‌مندان و کمک مسئولان و خیران به سایر رشته‌ها برای موفقیت و ارتقا در سطح منطقه و ملی اقدام می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهریز به اهمیت مشارکت بخش‌خصوصی به ویژه همکاری صنایع و شرکت‌های تولیدی منطقه در کمک به هیات‌ها و ورزشکاران اشاره کرد که به رغم اهمیت موضوع اصلا جایگاه مناسبی ندارد و باید بیش از گذشته با همکاری و پیگیری مسئولان اقدام شود.

محمدی گفت: هم‌اکنون حدود ۲ هزار ورزشکار در ۳۳ هیات ورزشی مردان و بانوان سالیانه با اداره ورزش و جوانان شهرستان همکاری دارند و برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی فرهنگی و ورزشی و بر اساس نوع تخصص هر رشته و هیات در اولویت است .

وی به ایجاد ۱۶ خانه ورزش روستایی با همکاری مسئولان و مردم و راه‌اندازی ۶ چمن مصنوعی که پنج مورد آن در مناطق روستایی قرار دارد خبر داد و گفت: برای توسعه ورزش و کمک به ورزشکاران و ارتقای جایگاه آن در سطح ملی و بین‌المللی به همکاری همه بخش‌ها نیاز مبرم است.

این مسئول به برنامه‌های بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات، همایش‌ها، فعالیت‌های فرهنگی و برنامه‌های آموزشی اهم آنهاست که با همکاری مسئولان و مردم به خصوص هیات‌ها در شهر و روستاها صورت می‌گیرد.

محمدی توجه به امور فرهنگی در کنار فعالیت‌های فنی و ورزشی را جزو اولویت این اداره ذکر کرد که تاکنون با همکاری برخی نهادها و تشکل‌ها اقدام‌های خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته و این روند تا پایان سال بر اساس یک برنامه مدون ادامه دارد.   

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد.

برچسب‌ها مهریز وزارت صنعت معدن و تجارت یزد وزارت ورزش و جوانان کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز وزارت صنعت معدن و تجارت یزد مهریز وزارت صنعت معدن و تجارت یزد وزارت ورزش و جوانان کمک های مردمی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند

روح الله مقدم ظهر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شاخص ترین موضوعی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال گذشته پیگیری شد، حوزه ازدواج و خانواده بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: یکی از مسائل مهم بحث تسهیلات زوجین بود که با پیگیری‌های انجام شده؛ تقریباً ۸۸ درصد متقاضیان که نزدیک به ۱۱ هزار نفر بودند، توانستند تسهیلات خود را از بانک‌ها دریافت کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم شاهد همکاری بیشتری از سوی بانک‌های خصوصی در پرداخت وام زوجین داشته باشیم و این امر در دستور کار امسال قرار دارد.

مقدم عنوان کرد: دستورالعمل هفته ازدواج به ادارات ورزش و جوانان ابلاغ شده و ستاد ساماندهی نیز بدین منظور در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: برنامه هفته ازدواج در سال جاری بصورت متفاوت تری برگزار خواهد شد و از دستگاه‌ها تقاضا داریم تا در امر ازدواج که موضوع اصلی جامعه می‌باشد، پایکار بیایند و نقش خود را ایفا کند.

کد خبر 6092235 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار