Web Analytics Made Easy - Statcounter



پس از دو شکست متوالی که زمزمه‌های برکناری سرمربی هلندی بارسلونا را افزایش داد، شاگردان کومان بر والنسیا غلبه کردند و موقتاً به ساحل آرامش رسیدند.

به گزارش تسنیم، هفته نهم مسابقات لالیگای اسپانیا یکشنبه شب با دیدار تیم‌های بارسلونا و والنسیا، در ورزشگاه نوکمپ پیگیری شد که آبی‌واناری‌ها به برتری 3 بر یک دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خفاش‌ها با گلزنی خوسه گایا در دقیقه 5، میزبان را غافلگیر کردند. بارسلونا اما به لطف گل‌های آنسو فاتی در دقیقه 13 و ممفیس دپای در دقیقه 41 (از روی نقطه پنالتی)، پیروز به رختکن رفت.

فیلیپه کوتینیو هم در دقیقه 85 گل سوم شاگردان رونالد کومان را به ثمر رساند تا آنها پس از دو شکست متوالی (مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا و مقابل اتلتیکومادرید در لالیگا)، به ساحل آرامش بازگردند.

بارسلونا با 15 امتیاز، به جایگاه هفتم جدول مسابقات راه یافت و والنسیا با 12 امتیاز، همچنان در رده نهم جدول لیگ دسته اول اسپانیا ایستاده است.

سری A| ادامه روزهای خوش یوونتوس با شکست رُم

یوونتوس توانست پیروزی‌های متوالی خود را مقابل رم هم تکرار کند و در نیمه بالایی جدول سری A باقی بماند.

به گزارش تسنیم، یوونتوس یکشنبه شب در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم سری A ایتالیا، پذیرای رم بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

مویزه کین در دقیقه 16 دروازه رم را گشود. جالوروسی در دقیقه 44 فرصت بازگشت به بازی را با ضربه‌ای پنالتی داشت که جردن ورتوت، این فرصت گرانبها را از دست داد.

این پنجمین پیروزی متوالی بانوی پیر در رقابت‌های مختلف بود و یووه با 14 امتیاز، به جایگاه هفتم جدول سری A صعود کرد. شاگردان ژوزه مورینیو هم که دومین شکست فصل خود را تجربه کردند، با 15 امتیاز در رتبه چهارم جدول باقی ماندند.

در آخرین دیدار هفته هشتم، ونتزیا و فیورنتینا از ساعت 22:15 امشب (دوشنبه - به وقت ایران) به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند

تیم فوتبال زنان بارسلونا برای چهارمین بار متوالی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

به گزارش فارس،‌ تیم فوتبال زنان بارسلونا در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی به برتری 2 بر صفر رسید و راهی فینال شد.

آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن سال فوتبال زنان در این مسابقه گلزنی کرد و مورد توجه اسطوره‌های آبی‌اناری‌ها مثل کارلس پویول نیز قرار گرفت.

تیم فوتبال زنان بارسلونا که در 3 سال قبل توانسته 2 بار فاتح اروپا شود، برای چهارمین بار متوالی راهی فینال شد.

در حالی که تیم فوتبال مردان بارسلونا شدیداً با مشکل مالی روبه‌رو و از رقیب خود یعنی رئال مادرید بسیار فاصله گرفته است ولی فوتبال زنان بارسلونا سلطه‌ای فوق‌العاده توانسته بر روی فوتبال اروپا ایجاد کند.

زنان بارسلونا امسال برای پنجمین بار متوالی قهرمان لالیگا خواهند شد و قرار است برای سومین بار نیز فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند.

دیگر دیدار نیمه نهایی فرداشب میان لیون و پاری سن ژرمن برگزار خواهد شد. دیدار رفت با برتری 3 بر 2 لیون به پایان رسیده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دروازه بان فوتبال زنان آمریکا (عکس) فوتبال زنان (عکس)

دیگر خبرها

  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس