Web Analytics Made Easy - Statcounter

«تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در «دیوان امیری» از «نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق استقبال کرد و دو طرف در مورد همکاری‌های مشترک به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش برنا به نقل از روزنامه «الرایة» قطر، در این دیدار که با حضور «خالد بن خلیفه بن عبدالعزیز آل ثانی»، نخست وزیر و وزیر کشور قطر برگزار شد، دو طرف بر روابط همکاری های مشترک و حمایت و تقویت آن و تعدادی از موضوعات مورد علاقه دو کشور، بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر نیز «مسرور بارزانی» نخست وزیر محلی اقلیم کردستان عراق با امیر قطر در مورد تقویت روابط دوجانبه، تحولات منطقه و مبادلات تجاری گفت و گوی تلفنی کردند.

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر نیز در ماههای گذشته در سفر به اربیل، پایتخت اقلیم کردستان عراق در گفت وگو با مقامات محلی این اقلیم بر عزم دوحه برای دایرکردن کنسولگری در اربیل به منظور تسهیل زمینه های اقتصادی تاکید کرده و افتتاح کنسولگری قطر در اربیل را موجب فراهم شدن زمینه های بسیار خوب برای همکاری در پروژه های اقتصادی و سرمایه گذاری در این خطه از شمال عراق قلمداد کرد.

وی در اوایل سال ۲۰۲۰ نیز به عراق سفر و با مقامات سیاسی دولت های مرکزی عراق و محلی کردستان دیدار کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا وزیر کشور کردستان عراق قطر وزیر خارجه پایتخت عراق سرمایه گذاری دولت پایتخت سرمایه گذاری عراق قطر کردستان عراق اقلیم کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب

تابناک _ آقای نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد. 

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود...

دیگر خبرها

  • دباغ : در سفر بارزانی درباره هماهنگی‌های امنیتی رایزنی شد
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس دیدار کرد
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • 5 محور مهم سفر بارزانی به تهران چیست؟ | درخواست ویژه اربیل از تهران