Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:21:11 GMT

کومان: من همیشه به کوتینیو باور داشته‌ام

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۰۳۸۸

کومان: من همیشه به کوتینیو باور داشته‌ام

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، پس از پیروزی تیمش برابر والنسیا به تمجید از عملکرد فیلیپه کوتینیو پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در هفته نهم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و کوتینیو که از ابتدای بازی روی نیمکت قرار داشت در دقیقه 59 به جای آنسو فاتی وارد زمین بازی شد. او در نهایت موفق شد گل سوم تیمش را نیز وارد دروازه حریف کند تا بارسا با قاطعیت پیروز میدان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین گل این بازیکن برزیلی در لیگ اسپانیا پس از اواخر سال 2020 بود، چرا که او در طول این مدت به دلیل مصدومیت از میادین دور بود اما حالا به شرایط آرمانی برگشته و همین باعث شده که این سرمربی هلندی به تمجید از عملکرد او بپردازد.

 

 

کومان در کنفرانس خبری پس از بازی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کوتینیو و تاثیرش بر بازی پس از ورود به میدان گفت:« همه چیز خوب بود. وقتی او وارد بازی شد، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. ما با آزادی عمل او توانستیم بازی را بهتر کنترل کنیم. او می‌داند چطور باید دروازه حریف را باز کند. کوتینیو گام مهمی برداشته چون من همیشه به او باور داشته‌ام. او از نظر فیزیکی نیز روز به روز بهتر می‌شود.»

آنسو فاتی نیز شب گذشته در ترکیب اصلی قرار گرفت و موفق شد نمایش خوبی را از خود ارائه دهد. کومان در این باره گفت:« شرایط درباره آنسو نیز همینطور است. او بازیکن مهمی است چون از کیفیت بالایی برخوردار است و با سن کم تجربه زیادی دارد. ما می‌خواهیم دقایق بیشتری به او بازی بدهیم و او از نظر فیزیکی هم بهتر خواهد شد تا به تیم کمک کند. مسئله کیفیت او نیست، بلکه همه چیز مربوط به مسائل آمادگی فیزیکی است.»

فیلیپ کوتینیو رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیلیپ کوتینیو رونالد کومان سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم

دیدار ناپولی و آاس رم در هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۲-۲ به پایان رسید. دنیله ده روسی بعد از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با DAZN گفت:

ما یک امتیاز‌ را زنده کردیم اما خواسته ما متفاوت بود. ناپولی قوی است، آنها را در یک مقطع فشرده ملاقات کردیم.

باید در مالکیت توپ بهتر عمل می کردیم، زیرا وقتی ناپولی توپ را در اختیار دارد، مطمئناً خطرناک است. ما توپ های زیادی از دست دادیم و آنها شوت های زیادی زدند. ما باید بهتر عمل کنیم، پنجشنبه مقابل تیم بزرگ دیگری بازی می کنیم.

من نمی دانم که آیا خستگی یک عامل موثر است یا خیر. ما بازیکنان تکنیکی زیادی در خط میانی در اختیار نداریم. وقتی پاردس نیست، شما می توانید فقدان او را احساس کنید، اما ما باید بهتر عمل کنیم زیرا او نمی تواند همیشه در زمین باشد.

برای تامی آبراهام خوشحالم که موفق به گلزنی شد. امیدوارم لوکاکو و اسمالینگ را برای‌ بازی با لورکوزن داشته باشیم. در این چند هفته پیش رو به همه نیاز داریم.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!