Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،از جمله مزایای این طرح، امکان مانیتورینگ بدون وقفه و پیوسته بیمار از منزل در وضعیت اورژانس آمبولانسی تا داخل بخش و انتقال بین بخش‌های مختلف بیمارستان و اتاق عمل است. در این پروژه؛ خطرات ناشی از عدم مراقبت در هنگام جابجایی بیمار به‌طور کامل از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح توسط شرکت پویندگان راه سعادت در پروژه طراحی و ساخت مانیتورعلائم حیاتی البرز B9 ماژولار با ماژول های BFA و NIBP سعادت با قابلیت PSG از ماژول اندازه گیری فشار خون غیر تهاجمی که برای نخستین‌بار در ایران مطابق الزامات اتحادیه اروپا طراحی شده است، استفاده می شود. بدین ترتیب نیاز به ماژول خارجی که قبلا از کمپانی CAS آمریکا تهیه می‌شد، از بین رفت.

از طرفی ماژول تعیین عمق بیهوشی که برای نخستین بار در ایران طراحی شده است نیز در این طرح مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدین ترتیب این امکان برای متخصصان بیهوشی فراهم می‌شود تا بطور پیوسته از میزان عمق بیهوشی بیمار آگاه شوند. با استفاده از این ماژول در هنگام عمل جراحی به‌طور قابل ملاحظه‌ای از عوارض ناشی از تجویز کم یا زیاد داروی بیهوشی کاسته خواهد شد.

 

بازار داخلی این محصول

این محصول به دلیل قیمت مناسبی که دارد بازار داغ و پر سودی به همراه آورده و نیاز به واردات آن را کاهش داده است. همچنین این محصول با تجمیع شاخص عمق بیهوشی و سایر پارامترهای حیاتی از قبیل پالس اکسیمتری و تنفس و ECG و فشار خون و غیره در یک دستگاه، قابلیت اجرای تحلیل‌های پلی سومونو گرافی را فراهم کرده است به همین دلیل خریداران زیادی دارد.

بازار هدف این محصول همه مراکز درمانی داخل و خارج کشور دولتی و خصوصی هستند. قیمت مناسب در کنار کیفیت مطابق الزامات اتحادیه اروپا در مقایسه با محصولات مشابه خارجی مزیت رقابتی خوبی برای این محصول ایران‌ساخت ایجاد کرده است.

مانیتور ماژولار، ماژول NIBP و ماژول BFA به‌طور صد در صد در داخل کشور طراحی و ساخته شده است و هر کدام از مدل‌های آن چون  البرز B9 Modular  270 دستگاه، ماژول SNIBP   4700 مورد و ماژول BFA   1500 تاکنون فروش داشته است.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عمل جراحی بیهوشی خبرخوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی نیمکت مواج برای اتاق‌های انتظار (فیلم)



منبع:خلاقیت بدون مرز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خیاطی در عصر دیجیتال: هوش مصنوعی و ربات‌ها در خدمت صنعت پوشاک (فیلم) چگونگی تمیز کردن شیشه عینک با فناوری جدید (فیلم) ساخت خودرو های لوکس BMW توسط ربات (فیلم)

دیگر خبرها

  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • طراحی نیمکت مواج برای اتاق‌های انتظار (فیلم)
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • موزه‌های آنلاین طراحی شد