Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «محمود عباس زاده مشکینی» روز دوشنبه درباره دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با رییس جمهوری به خبرنگاران گفت: به منظور تشریک مساعی و انتقال نقطه نظرات و تحلیل‌های کمیسیون به رییس جمهوری محترم، تا پایان همین هفته نمایندگان باحجت الاسلام والمسلمین «سیدابراهیم رییسی» دیدار خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در این نشست اهم مسائل و چالش‌های داخلی و خارجی مرتبط با امنیت ملی و سیاست خارجی با رییس جمهوری در میان گذاشته می‌شود و اعضای کمیسیون نظرات رییس محترم قوه مجریه درباره مسائل مختلف مرتبط با امنیت ملی و سیاست خارجی را خواهند شنید.

 

پربیننده ترین ۳ استاندار جدید از راه رسیدند «ماموستا عبدالسلام کریمی» مشاور رییس‌جمهور شد رییسی، فردا شب با مردم سخن می‌ گوید رییس جمهور امشب با مردم سخن می‌ گوید رییس‌ جمهور به اردبیل سفر می‌ کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رییس جمهور امنیت ملی و سیاست خارجی رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری

دریافت 47 MB کد خبر 6092822

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات