Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن همزمان با ایام میلاد رسول اکرم صلوات الله علیه و در راستای برگزاری کلاس‌های آموزش مجازی قرآن کریم، کلاس‌های ترم جدید مدرسه حفظ این مرکز برگزار می‌شود.

در این کلاس‌ها حفظ جز سی، حفظ جز یک تا ششم و … آموزش داده می‌شود. این دوره توسط اساتید حافظ کل استاد مهری رحمانی کارشناس ارشد تفسیر و استاد کبری عزیز محمدی مدیریت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۱۰۰ شرکت کننده دختر از پایه پنجم تا یازدهم عضو این مدرسه هستند و از این آموزش‌ها بهره می‌گیرند. این دوره‌ها در سامانه آموزشی قرآن لند و روزهای زوج از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برگزار می‌شود.

علاقمندان برای تعیین سطح، ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن واحد آموزش فرهنگسرا: ۵۵۱۴۲۶۲۷ تماس گرفته و یا با مراجعه به سایت قرآن لندwww.quranland.net از این دوره‌ها استفاده نمایند.

کد خبر 5330318 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن فعالیت های قرآنی فرهنگسرای قرآن فعالیت های قرآنی قرآن قرآن کریم شیعه هفته وحدت انقلاب اسلامی ایران مسجد زنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طالبان سازمان اوقاف و امور خیریه تهران داعش مرکز اسلامی هامبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود