Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب در هفته هشتم سری آ ایتالیا در خانه یوونتوس تن به شکست یک بر صفر دادند، پس از این بازی گفت: «تنها می‌توانم بگویم که در این بازی رُم فوق‌العاده‌ای را دیدم و این را در رختکن به بازیکنانم هم گفتم. ما در این بازی شکست خوردیم و امتیازی کسب نکردیم اما می‌توانم بگویم که رم در این بازی از تمامی جنبه‌ها فوق‌العاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بازیکنانم بابت سختکوشی و سازماندهی که در زمین داشتیم و به آنهایی که با وجود مشکلات فیزیکی بازی کردند، تبریک می‌گویم.»

وی افزود: «من شجاعت، اعتماد به نفس و باور را در وجود بازیکنانم دیدم. قطعاً شکست همیشه شکست خواهد بود اما اگر به پروژه‌مان نگاه کنیم، نشان می‌دهد که ما به مرور زمان پیشرفت کرده‌ایم. شاید من دیدگاهی متفاوت نسبت به شما داشته باشم اما من تیمی را در این بازی دیدم که شایسته برد بود. به هر حال فوتبال همین است و ما در این بازی شکست خوردیم.»

مورینیو در ادامه اظهار داشت: «اعلام سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم نشان می‌دهد که قصدی در کار بوده است. ماجرای پنالتی (داور گل رم را قبول نکرد و همان صحنه را پنالتی گرفت که شزنی آن را مهار کرد) هم که نمی‌خواهم در موردش نظری بدهم. من در حال حاضر تمامی اطلاعات لازم برای ارزیابی آن صحنه را در اختیار ندارم، هنوز فیلم‌ آن صحنه پنالتی را ندیدم. می‌خواهم خودم را در مقابل این صحنه قرنطینه کنم و روی کارهایی که تیمم در این بازی انجام داد، تمرکز کنم.»

آقای خاص ادامه داد: «امیدوارم تمامی حرف‌هایی که یوونتوسی‌ها در تونل منتهی به رختکن به ما زدند را به طور علنی هم بیان کنند. آنها می‌دانند که در تقابل با ما به دردسر افتادند. من سال‌ها پیش (با اینتر) در خانه یوونتوس بدون ارائه بازی خوب به پیروزی رسیده بودم اما در این دیدار نتیجه را واگذار کردیم، این در حالی است که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم در مسیر درستی هستیم.»

وی درباره پنالتی تیمش که وِرِتو آن را به هدر داد، خاطرنشان کرد: «آبراهام بابت پنالتی نزدن شاکی بود، اما ما در زدن ضربات پنالتی سلسه مراتبی داریم. تَمی بعد از ورتو و پلگرینی سومین پنالتی‌زن ما است. اگر جردن ورتو به من می‌گفت که می‌خواهد زدن ضربه پنالتی را به آبراهام واگذار کند، من مشکلی با این قضیه نداشتم.»

رم در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی سری آ است و با ناپولی صدرنشین ۹ امتیاز اختلاف دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ژوزه مورینیو رم رم ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی علی‌رغم نمایش فنی برتر و حملات پرشمارتر نسبت به پرسپولیس تا دقیقه 85 نتوانستند به گل برسند تا اینکه مهدی لیموچی قفل دروازه قرمزها را شکست و ارسال احسان قهاری از جناح راست زمین و رفت و برگشت توپ در محوطه جریمه را با شوت روی پای تماشایی به گوشه دروازه فرستاد تا امیررضا رفیعی مثل همه تماشاگران نظاره‌گر این صحنه باشد.

اما درخشش مهدی لیموچی به همین‌جا ختم نشد و او که نقش اصلی در ایجاد حملات آلومینیوم را داشت، بازهم خط دفاعی پرسپولیس را به دردسر انداخت و توانست با نفوذهای سریع و استفاده از تکنیک بالای خود وارد محوطه جریمه شود و موقعیت‌سازی کند که بهترین اتفاق را در لحظات پایانی رقم زد.

گل اول آلومینیوم مقابل پرسپولیس توسط لیموچی امیدها را به اردوی ایرالکو برگرداند و آنها توانستند بازی را به وقت‌های اضافه بکشند، اما او سعی داشت در دقیقه 120 هم یک خطا در محوطه جریمه بگیرد که داور برخورد او و گئورگی گولسیانی را خطا تشخیص نداد ولی لحظاتی بعد این بازیکن زهرش را دوباره به قرمزها ریخت.

لیموچی که در این فصل جزء بهترین‌های آلومینیوم بوده و به پیراهن تیم ملی هم رسید، در لحظات پایانی دیدار مقابل پرسپولیس پاس در عمق به سمت چپ محوطه جریمه را با حرکت سریع خود تبدیل به موقعیت جدی کرد که پاس در عرض او با ضربه علیرضا نقی‌زاده تبدیل به گل شد تا بازی به پنالتی‌ها برود.

لیموچی که در فصل جاری لیگ برتر پنج گل به ثمر رسانده، سه پاس گل داده و دو پنالتی گرفته بود، در دیدار مقابل پرسپولیس هم علاوه‌بر یک گل حساس و یک پاس گل حیاتی، پنالتی خود را هم به تور دروازه چسباند و نقش مهمی در صعودشان داشت.

دیگر خبرها

  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش