Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه از جنس مهر به تهیه کنندگی ملیحه صادق کاظمی و سردبیری مرجان قندی از ۲۷ مهر ماه تا دوم آبان ویژه هفته وحدت روانه آنتن می شود.

مرجان قندی، سردبیر و مشاور برنامه در این باره می گوید: برنامه از جنس مهر کاری از گروه تغذیه رادیو سلامت است که با رویکرد شرایط کنونی کرونا و نقش پزشکان برای درمان مردم از ۲۷ مهر ماه تا دوم آبان ماه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ روانه آنتن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه می دهد: هدف ما برجسته سازی فعالیت کادر درمان از ابتدای کرونا تا به الان است و به موفقیت و دستاوردهای بهداشت و درمان با همدلی جامعه پزشکی و مردم می پردازیم.  برنامه شامل بخش های متنوع است. در آیتم قصه های مرزها با پزشکان بدون مرز گفت و گو خواهیم کرد.  بسته همدلی اختصاص به گفت و گو با پزشکان خیر ایران و خارج از کشور اختصاص دارد. بخش هدیه ای از جان درباره خدمات پزشکان اهل سنت است. در بخش از روایت تا شهدا با خانواده شهدای کادر درمان صحبت می کنیم. نوای وحدت هم درباره گروه های موسیقی اهل تسنن در شهرهای مختلف است. بخشی هم به عنوان دستاوردهای واکسن در کشور داریم که به واکسن های کشورمان می پردازیم.

قندی بیان می کند: مهمانانی هم از پزشکان جهان اسلام از ترکیه و افغانستان خواهیم داشت و با کاشفان مسلمان واکسن کرونا گفت و گو می کنیم. بخشی از برنامه هم اختصاص به گفت و گو با پزشک ایرانی سوئدی کاشف داروی علیه ویروس دارد. این برنامه به تهیه کنندگی ملیحه صادق کاظمی و گویندگی دکتر شهرام کجوری و ندا خواجه نوری پخش می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت اهل سنت وحدت گفت و گو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» دوباره روی آنتن

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

برنامه هفت از برنامه‌های باسابقه و پر مخاطب تلویزیون در حوزه نقد سینماست که ابتدا در شبکه سه سیما پخش می‌شد و بعد از مدتی پخش آن به شبکه نمایش رسید. این برنامه را مجریان متفاوتی همچون فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدحسین لطیفی و بهروز افخمی بر عهده داشتند. «هفت» این روزها با بهروز افخمی به آنتن بازگشته است، کارگردانی که در سینما و تلویزیون نام آشناست و معمولا با نظرات متفاوتش در زمینه‌های گوناگون در ایجاد فضای نقد و گفت‌وگو موفق بوده است. 

باید دید برنامه هفت در فصل جدید تا چه اندازه می‌تواند با حضور چهره‌های سینمایی و همچنین طرح بحث‌های روز و کارآمد، جریان‌ساز و روشنگر باشد.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو
  • نظام درمانی را به کجا می‌برند؟
  • «هفت» دوباره روی آنتن