Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش پیامی صادر کرد .

به گزارش برنا خراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، طی پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را خدمت پیشکسوتان، روسای هیات های ورزشی،نواب رییسان، ورزشکاران، مدال آوران، کارکنان ستادی اداره کل و همکاران ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان و تمامی کسانی که در حوزه ورزش و جوانان زحمت می کشند تبریک و تهنیت گفت:

متن پیام بدین شرح است : 

                      «به نام خدا»

ورزش به ‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌ صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی، برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی روزمره هر انسانی دارد که موجب سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقای سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

این پدیده به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و برهمین اساس نه تنها یک هفته خاص، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار می دهد.

این مهم به عنوان عنصری ارزشمند و پر اهمیت در زندگی امروزی محسوب می شود و می تواند ضامن شادابی و سلامتی جسم و روح باشد، آدمی برای رسیدن به کمال در مسیر الهی نیاز به تقویت و تربیت توأمان روح با جسم دارد.

اینجانب به نوبه ی خود، همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش ، از همراهی دلسوزانه خدمتگذاران صدیق ورزش استان خراسان جنوبی چه در هیات های ورزشی ، چه همکاران اداری و ادارات تابعه قدردانی نموده و این هفته را به خانواده های معظم و معزز شهدای ورزشکار، ورزشکاران بسیجی و ایثارگر، پیشکسوتان و قهرمانان ، جامعه بزرگ ورزش و جوانان کشور و استان خراسان جنوبی و آحاد مردم ورزش دوست و رسانه های دیداری و شنیداری حوزه تربیت بدنی و ورزش تبریک عرض می نمایم.

امید است با تلاش بی وقفه و توان بالای جامعه ورزش کشور، بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان باشیم. – ان شاء اله

                                                                                     حسن عزیزی              

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان زندگی روزمره سلامت شاخص اجتماعی و فرهنگی خراسان جنوبی خانواده پیشکسوتان جامعه استان خراسان رسانه جمهوری اسلامی جهان هفته تربیت بدنی و ورزش کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هفته تربیت بدنی و ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقمندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به وجود آید.»

کد خبر 6091216

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی