Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، فرارسیدن ۲۶ مهرماه روز ورزش و آغاز هفته تربیت بدنی را با شعار "ایران تندرست، ایران همدل، ایران قوی" به جامعه پرافتخار ورزش کشور و به ویژه خانواده بزرگ ورزش و جوانان پایتخت تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در پیام نصرالله پریچهره، ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، آمده است: امسال نیز همانند سال گذشته شیوع کرونا محدودیت زیادی را برای بخش ورزش استان تهران ایجاد کرد که ضررهای مالی بسیاری به همراه داشت، لذا جا دارد از همراهی و صبوری بخش خصوصی در ورزش پایتخت و از مجموعه بزرگ خانواده ورزش و جوانان استان تهران، بخصوص از همت بلند روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها و تلاش های مؤثر رؤسا، دبیران و نواب رئیس هیات های ورزشی که در روزهای کرونایی و تحریم های ناجوانمردانه، نقش مهمی در دستیابی به توفیقات مختلف ورزش پایتخت در عرصه های گوناگون بویژه بازیهای المپیک و پارالمپیک 2021 توکیو و دیگر عرصه های بین المللی، قاره ای و جهانی ایفا کردند، قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید ورزش به عنوان یک پدیده اجتماعی و فرهنگی، در کمال و تعالی انسان ها موثر است و با آن می توانیم فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی کشورمان را به جهان معرفی نماییم. بر این باورم که توسعه ورزش موجب ارتقای سلامت عمومی جامعه و افزایش نشاط اجتماعی می شود و در یادگیری و تقویت نگرش ها، ارزش ها، مهارت ها و گرایش های کلی مانند جوانمردی و پهلوانی، تاثیرگذار است.

با قدردانی از همراهی های دلسوزانه خدمتگزاران صدیق امر ورزش و جوانان، برای کلیه دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش، مربیان، ورزشکاران، داوران، پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی استان تهران و بویژه رسانه های گروهی به عنوان حامیان جدی ورزش، از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون مسئلت می نمایم، امیدوارم با اتحاد و همدلی، در مسیر افتخارآفرینی تازه برای ورزش استان تهران و سرافرازی جوانان شایسته پایتخت، گام های بزرگ و جدی برداریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته تربیت بدنی نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران استان تهران تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما متن پیام مریم کاظمی پور به شرح زیر است:   دیگر بار دختری از خطه دلیرپرور این سرزمین با تلاش و همت خود بنام مردم ایران اسلامی تاریخ‌سازی کرد. نازنین فاطمه عیدیان، با کسب مدال طلای دو و میدانی، نخستین بار در ماده ۴۰۰متر با مانع در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با کسب مدال و ثبت رکوردی جدید نام خود را برجریده ورزش قاره کهن ثبت کرد تا آغازی برای افتخارآفرینی‌های آتی بانوان این سرزمین در رشته دوومیدانی در رویداد‌های بزرگ‌تر و مهم‌تر از جمله المپیک آسیایی و جهانی باشد. اینجانب فتح قله رقابت‌های دوومیدانی جوانان آسیا و کسب مدال تاریخی طلا و رکوردی تازه در این ماده را به جامعه ورزش کشور تبریک عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال موفقیت روزافزون را برای نازنین فاطمه عیدیان، شیر زن دوومیدانی کار کشورمان خواستارم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران