Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@22:58:30 GMT

مزایا و موارد استفاده روغن پن اوی (PanAway)

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۴۰۸۴

مزایا و موارد استفاده روغن پن اوی (PanAway)

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ بسیاری از تولیدکنندگان با ایجاد روغنهای ترکیبی که نگرانیهای خاصی را در مورد سلامتی ایجاد میکنند، به این موضوع میپردازند.  روغن پَن اِوِی (PanAway) یکی از این موارد است. این روغن برای تسکین انواع دردهای مزمن و عضلانی به بازار عرضه شده است. اما تا به امروز، هیچ مدرکی برای حمایت از ادعاهای بازاریابی تولیدکننده این روغن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به بررسی ترکیبات کلیدی روغن پن اوی، همراه با مزایا و کاربردهای گزارش شده آن میپردازیم. ما همچنین بررسی خواهیم کرد که روغنهای دیگر چه مزایای مشابهی را ارائه میدهند.

روغن پن اوی چیست؟

روغن پن اوی یک روغن ضروری مخلوط است که توسط شرکت یانگ لیوینگ ساخته شده است. این روغن مخلوط حاوی روغنهای زیر است:

•    روغن زمستان سبز

•    روغن میخک

•    روغن هلیکریسوم

•    روغن نعناع

مزایای ادعا شده و موارد استفاده از روغن پن اوی:

روغن پن اوی به‌منظور استفاده موضعی برای تسکین درد عضلات بعد از ورزش استفاده میشود.  همچنین به‌عنوان محصولی به بازار عرضه میشود که میتواند پوست را تسکین داده و ظاهر آن را بهبود بخشد. بااین‌حال، هیچ مطالعه بالینی وجود ندارد که این ادعاها را تأیید کند.

احتیاط:

ازآنجاکه میتواند باعث حساسیت به نور شود، باید تا 12 ساعت پس از استفاده از روغن پن اوی به پوست خود از تابش مستقیم نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش اجتناب کنید.

آیا میتوانیم مخلوط پن اوی خودمان را تهیه کنیم؟

روغن پن اوی مخلوطی از روغنهای ضروری است، به این معنی که میتوانید با مخلوط کردن ترکیبات ذکر شده آن فرمول پن اوی خود را ایجاد کنید. بااین‌حال، شما باید درصد هر روغن را برای افزودن در مخلوط خود آزمایش کنید.

 بهتر است از روغنهای ضروری خالص استفاده کنید که مزایای مشابهی در تسکین درد عضلات و مراقبت از پوست دارند. مقاله زیر را بخوانید تا در مورد برخی از این روغنها و فواید آنها یاد بگیرید.

روغنهای ضروری برای درد عضلات:

تعدادی روغن ضروری وجود دارند که میتوانند برای تسکین درد ماهیچهها استفاده شوند. برخی از روغن‌ها حتی میتوانند برای درمان درد و التهاب مفاصل استفاده شوند که علائم مرتبط با بیماریهایی مانند آرتریت روماتوئید هستند.

نکات طلایی برای استفاده از روغنهای ضروری:

قبل از شروع کار با روغنهای ضروری، برخی از نکات را باید رعایت کنید:

•    همیشه روغن را با روغن حامل (مانند روغن نارگیل یا جوجوبا) قبل از استفاده روی پوست رقیق کنید.

•    قبل از استفاده، یک تست کوچک انجام دهید (روی ناحیه کوچکی از پوست خود بمالید و 24 ساعت صبر کنید تا ببینید آیا تحریک رخ میدهد یا خیر).

•    بسیاری از روغنها سمی هستند، بنابراین آنها را نخورید و دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی قرار دهید.

•    از روغنهای خالص تولیدکنندگان معتبر استفاده کنید.

•    با پزشک مشورت کنید تا مطمئن شوید روغن موردنظر شما با هیچ دارویی که مصرف میکنید تداخل ندارد.

روغن نعناع:

از نظر کاهش التهاب، نعناع میتواند گزینه انتخابی باشد. به طور طبیعی حاوی منتول و لیمونن است که میتواند باعث بهبودی شود. این روغن همچنین ممکن است به اسپاسم درد کمک کند، و برخی شواهد نشان میدهد که ممکن است برای سردرد نیز مفید باشد.

روغن نعناع به دلیل خواص ضدالتهابی، ضد درد، ضدعفونی‌کننده، ضدمیکروبی و گندزدایی شناخته شده است. بااین‌حال، شایان‌ذکر است که خود نعناع میتواند عوارض جانبی مانند سوزش سر دل یا حالت تهوع ایجاد کند و ممکن است با داروهای خاصی تداخل داشته باشد.

روغن پرتقال:

روغن پرتقال گزینه دیگری است که اگر میخواهید التهاب را کاهش دهید، ممکن است بخواهید آن را در لیست خود در نظر بگیرید. همچنین دارای آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی است، اما میتواند باعث حساسیت به نور شود. به همین دلیل، قبل از اینکه در معرض نور خورشید قرار بگیرید، از استفاده از آن روی پوست در معرض خودداری کنید.

روغن اوکالیپتوس:

روغن اکالیپتوس شامل سینئول، آرومادندرن لیمونن ترپینن، سایمن، فلاندرن و پینن است. اگرچه تصور میشود که این روغن برای مشکلاتی مانند سردرد مفید است، اما اعتقاد بر این است که به درد عضلات و مفاصل نیز کمک میکند. همچنین ثابت شده است که روغن اکالیپتوس یک آنتی‌اکسیدان با خواص ضدالتهابی است.

روغن اسطوخدوس:

اسطوخودوس با ویژگیهای مشابه اکالیپتوس، میتواند تسکین‌دهنده دردهای عمومی باشد. همچنین اعتقاد بر این است که سردرد را کاهش میدهد.

روغنهای ضروری برای مراقبت از پوست:

اگر به دنبال راهی برای تسکین پوست و بهبود ظاهر کلی آن هستید، میتوانید این روغنها را امتحان کنید.

روغن لیمو:

روغن لیمو دارای آنتی‌اکسیدان است که میتواند به روشن شدن و جوان‌سازی پوست کدر کمک کند. همچنین دارای خواص ضدعفونی‌کننده، قابض و سم‌زدایی است که میتواند به ازبین‌بردن لکههای مربوط به پوست چرب کمک کند.

روغن درخت چای:

اگر به دنبال درمان پوست چرب نیز هستید، روغن درخت چای میتواند به طور بالقوه به شما کمک کند. به‌طورکلی درختان چای دارای خواص ضدباکتریایی، ضدالتهابی، ضدویروسی، حشره‌کش و محرک ایمنی هستند.

روغن مریم‌گلی:

در نهایت، روغن مریم‌گلی را جدی بگیرید. میتواند در درمان همه چیز از آکنه گرفته تا چین‌وچروک‌ها و حتی کاهش سلولیت کمک کند.

پربیننده ترین آنچه زنان چینی برای رشد سریع مو انجام می دهند! افراد بالای ۶۵ سال سریعتر دز یادآور واکسن کرونا دریافت کنند جوان ساز پوست دست با این کرم فواید سفیده تخم‌ مرغ برای مو این افراد دوباره کرونا می گیرند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پوست صورت روغنهای ضروری برای تسکین درد عضلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی الیگودرز از کشف چهار تن روغن خوراکی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون عبوری از این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خواص روغن اسطوخودوس (فیلم)
  • آموزش روز سوم، خورش مرغ و گردو
  • اژه‌ای: موارد مطروحه باید مطابق قانون باشد
  • سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس
  • آموزش روز دوم، طرز تهیه مرغ خیارشوری
  • دیگر تخم مرغ را در روغن سرخ نکنید (فیلم)
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه