Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران گفت: انجام دورکاری کارمندان ادارات دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی در کل استان تهران لغو شده است.

غلامرضا عباس پاشا در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به وضعیت حضور کارکنان ادارات و سازمان‌ها و ادارات در استان تهران گفت: انجام دورکاری کارمندان ادارات دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی در کل استان تهران لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: برای مهار بیماری کرونا و ایجاد ایمنی بیشتر در جامعه، کارمندان ادارات و نهاد‌های عمومی غیردولتی موظف به انجام واکسیناسیون  و دریافت کارت واکسن هستند. 

معاون استاندار تهرات با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۸۵ درصد  از کارمندان ادارات استان دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: حدود ۴۵ درصد از کارکنان ادارات نیز دز دوم واکسن را دریافت کردند. تمامی مدیران و روسای ادارات و سازمان‌ها باید نسبت به انجام واکسیناسیون کارکنان خود توجه لازم را داشته باشند.

عباس پاشا با اشاره به اهمیت رعایت دستوران بهداشتی از سوی تمام افراد جامعه گفت: شهروندان همچنان باید از عادی انگاری بپرهیزند. 

 

بیشتر بخوانید:  تهران بعد از سیستان و بلوچستان مشکلات زیادی در تامین آب آشامیدنی دارد

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: معاون استاندار تهران کارمندان ادارات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون استاندار تهران کارمندان ادارات کارمندان ادارات معاون استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، امروز در مراسمی با حضور ۲۰۰ اداره بزرگ شهر تهران، از اداراتی که در تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور مدیریت مصرف با شرکت توانیر همکاری داشتند، تقدیر شد.
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران با بیان اینکه تهران دارای پنج هزار و ۵۲ اداره است، گفت: میزان مصرف برق این ادارات در فصل تابستان تا ۳۸۰ مگاوات ساعت برق می‌رسد که در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران سال گذشته، روزانه به طور متوسط مصرف برق این ادارات ۱۵۰ مگاوات ساعت، کاهش یافت. 
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران اضافه کرد: امسال ادارات موظف هستند تا ۱۵ خردادماه برچسب انرژی دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق نیروی تهران نیز درخصوص پیش بینی مصارف شهر تهران در تابستان پیش‌رو گفت:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود