Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، بیست و هشتم تیرماه ۱۴۰۰ بود که با صعود تیم فجر به لیگ برتر پس از هشت سال، موجی از شادی در دل هواداران فوتبال در فارس ایجاد کرد، زیرا آنها سال ها بود که منتظر چنین روزی بودند که سرانجام رقم خورد و فجریها با حماسه ای که آفریدند راهی لیگ برتر شدند.

وعده هایی که محقق نشد

پیام تبریک مسئولان و مقام های استانی و وعده ها پس از صعود تیم فجر نشان داد که زرد پوشان شیرازی تنها نیستند اما هنوز پاداش ۳۰ میلیارد ریالی شورای پنجم شهر شیراز که به پاس صعود فجری ها در صحن شورا به تصویب رسید به حساب این باشگاه واریز نشده است و به نظر می رسد که شورای پنجم در آخرین لحظات ترک صندلی داغ شورا، حاتم بخشی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه این مصوبه در کجا گیر کرده است معلوم نیست اما گفته می شود برای پرداخت به شهرداری شیراز داده شده است و به نظر می رسد آنها منتظر هستند تا شامل مرور زمان شود و به بوته فراموشی سپرده شود.

شورای ششم ،مصوبه شورای پنجم را پیگیری کند

اما شورای ششم  باید مصوبه شورای پنجم را پیگیری کند و برای ورزش هم که شعارهای خوبی در انتخابات دادند، قدم های بهتری بردارند تا نگاه ها به شورا در امر کمک به  ورزش تغییر کند و مردم هم دیگر این پرسش را مطرح نکنند که چرا  شهرداری های فلان استان کشورمی توانند تیم داری کند اما شهرداری کلان شیراز، نه.

صعود به لیگ برتر سخت ، حفظ آن سخت تر 

با این حال باشگاه فجرشهید سپاسی و درراس آن فرمانده سپاس فجر فارس به دور هیاهو و وعده ها به کارشان برای حضوری قوی در لیگ برتر ادامه دادند زیرا آنها به خوبی می دانند که  صعود به لیگ برتر کاری بسیار سخت بود که پس از هشت سال رقم خورد، برای همین هم آنها نمی خواهند میهمان یک ساله لیگ برتر باشند و برایش برنامه دارند.

حفظ شاکله تیمی که با قهرمانی  در دسته یک صورت گرفت در دستور کار فجریها به ویژه کادر فنی این تیم قرار داشت، هر چند چهار بازیکن کارساز این تیم همچون دانیال کردستانی، محمد حسین صدقی، امیر شبانی و پوریا پورعلی ازاین تیم جدا شدند که این امر بر خلاف میل سر مربی تیم فجر صورت گرفت.

بازیکنان جدید تیم فجر

فجریها که نگاهشان به این بود که چه بازیکنانی سرباز می شوند، سرانجام از این راه چند بازیکن خوب با سابقه لیگ برتری به خدمت گرفتند تا نگران بازیکنان جدا شده خود نباشند.

ایمان صادقی دروازه بان از شاهین بوشهر، شهرام گوردی مهاجم از پدیده مشهد، سیروان قربانی، مدافع از مسجد سلیمان،سجاد عبدویی، مهاجم از استقلال ملاثانی اهواز،امید منصوری، مدافع از پدیده مشهد، عرفان معصومی هافبک مدافع از پدیده، احمد زنده روح هافبک از گل گهر سیرجان، اتابک زارع هافبک ازماشین سازی تبریزو محمد زینالی، هافبک از نود ارومیه بازیکنان جدید تیم فجر هستند.  

  همچنین آرش ملک دروازه بان، محمید نعمتی، هافبک، سعید زارع،هافبک، میلاد احمدی، هافبک، رضا آقابابایی،مهاجم،  محمد خدری، دفاع، علی نبی زاده، هافبک، محمد قنبری، دفاع، فرزان دانا، مهاجم، حامد حیدری،دفاع و  سپهر شاهین به عنوان هافبک بازیکنان فصل گذشته تیم فجرهستند.

کمربند میانی فجرمحکم بسته شده است

در فهرست بازیکنان تیم فجر،هشت بازیکن با پُست هافبک بازی می کنند و به نظر می رسد فجریها کمربند میانی خود را محکم بسته اند و می دانند که بازیهای سختی در پیش دارند که اگر بتوانند میانه میدان را در اختیار داشته باشند، نتیجه خواهند گرفت.

همچنن خط آتش فجرهم فعلا ازسه بازیکن تشکیل شده است هرچند هم حسین مهربان مهاجم گلزن فصل گذشته تیم پدیده مشهد به عنوان بازیکن سربازقراراست از ابتدای آبان ماه برای گذراندن دوران مقدس سربازی به این تیم اضافه شود.

سرمربی تیم فجر: هیچ شخصی احوالمان را نپرسید  

اما سرمربی تیم فجر شهید سپاسی با انتقاد از مسئولان، نمایندگان مجلس و  پیشکسوتان فوتبال، دوشنبه درمصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: حتما این گلایه من را به گوش آنها که نام بردم برسانید زیرا پس ازبازگشت از اردوی تهران هیچ شخصی سراغی از ما نگرفت و نگفت حالتان چطوراست ؟ حتی برای حضور در نخستین بازی هم ما را بدرقه نکردند.

علی اصغر کلانتری ادامه داد: ما همیشه توکلمان به خداوند متعال بوده است اما انتظار داشتیم که اتفاق دیگر رخ می داد و احوالی از تیم شهرشان می گرفتند.

باخت و صد ها عیب 

وی اضافه کرد: اگر در مسابقات لیگ برتر نتیجه بگیریم آن را به پای خود می نویسند و اگرهم باختیم که صدها عیب و ایراد می گیرند به نظرم  این رسم خوبی نبود و نباید تیم شهرشان  را تنها می گذاشتند.

کلانتری در مورد بازی با تیم نساجی مازندران در نخستین هفته از مسابقات لیگ برترهم گفت: ازآنها شناخت نسبی داریم آن هم  مربوط به بازی های تدارکاتی می شود با این حال تا تیم ها در کوران مسابقات قرار نگیرند نمی توان شناخت پیدا کرد، ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند نتیجه این بازی را به سود خود تغییر دهند.

دیدار تیم های نساجی مازندران و فجر شهید سپاسی از هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر دوره ۲۱ قرار است سه شنبه بیست وهفتم مهرماه درساری برگزار شود.

تیم نساجی نسبت به دوره گذشته لیگ برتر که در خطر سقوط قرار داشت تغییر و تحول های زیادی در این تیم رخ داده است.

 در لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس ۱۶ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم های اول و دوم  جدول جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت خواهندکرد  و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

تیم های فجر سپاسی و هوادار تهران به عنوان قهرمان و نایب قهرمان لیگ دسته یک کشور تیم های تازه وارد دوره ۲۱ هستند و تیم های سایپا تهران و ماشین سازی تبریز هم با لیگ برتر خدا حافظی کردند.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فجر سپاسی شیراز لیگ برتر فوتبال شهرداری شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فجر سپاسی شیراز لیگ برتر فوتبال شهرداری شیراز فارس شورای پنجم لیگ برتر تیم فجر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول