Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) به منظور مقدور ساختن برگزاری دو سال یک‌بار جام جهانی، ویدئوکنفرانسی را با حضور سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال برگزار خواهد کرد.

 فیفا در نظر دارد تا از طریق این کنفرانس پیشنهادهای خود را برای تقویم فوتبالی جهانی پس از سال ۲۰۲۴ به اطلاع مربیان برساند؛ پیشنهادهایی که در بین آن پیشنهاد برگزاری دو سال یک‌بار جام جهانی نیز دیده می‌شود؛ این پیشنهاد از سوی «آرسن ونگر» سرمربی اسبق آرسنال و رییس کنونی بخش توسعه جهانی فیفا مطرح شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش‌ها این نشست آنلاین هفته جاری برگزار شده و ریاست آن را ونگر برعهده خواهد شد.

از جمله دیگر پیشنهادهای مورد بحث در این نشست آنلاین می‌توان به استراحت ۲۵ روزه اجباری بازیکنان بعد از حضور در تورنمنت‌ها، کاهش شمار دیدارهای انتخابی و همچنین تعداد وقفه‌های بین‌المللی (فیفادِی) در جریان یک فصل اشاره کرد.

کاهش فاصله برگزاری جام‌های جهانی از چهار به دو سال، مهم‌ترین و جنجال‌برانگیزترین جنبه پیشنهادهای مطروحه خواهد بود.

کمیته بین‌المللی المپیک روز گذشته (یکشنبه) نگرانی‌ با پیوستن به صف مخالفان و منتقدان این طرح، نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرد.

پیش از این اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی(کُنمبول) با این طرح مخالفت کرده بودند ولی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای. اف. سی) از این طرح پیشنهادی حمایت کرده است.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای مدودف همچنان تهدیدهای بزرگ می‌کند؛ فاجعه جهانی در راهه؟

دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه با هشدار درباره اعزام احتمالی نیرو از غرب به اوکراین، گفت که چنین اقدامی به فاجعه‌ای در سطح جهانی منجر خواهد شد.

 

به گزارش خبرآنلاین، مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت: اعزام نیرو به قلمرو اوکراین سابق، به معنای دخالت مستقیم در جنگ است و باید به آن پاسخ دهیم و افسوس که این پاسخ در خاک اوکراین سابق نخواهد بود!

وی اضافه کرد: در این صورت، رهبران غربی قادر نخواهند بود که خود را پشت «کپیتال هیل / کنگره آمریکا» یا کاخ الیزه (فرانسه) یا «پلاک ۱۰ خیابان داونینگ / دفتر نخست وزیر انگلیس» مخفی کنند، زیرا یک فاجعه جهانی به بار خواهد آمد.

به گفته وی، علت بحث درباره اعزام نیروی غربی به اوکراین که امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه از آن صحبت کرده، «محاسبات شرم‌آور برای گرفتن امتیاز سیاسی است.»

وی تاکید کرد: نوعی فروپاشی کامل فرقه حاکمیتی در غرب، در شرف وقوع است. وسعت فاجعه‌ای که چنین رویاروی (احتمالی) به بار خواهد آورد، شبیه به چیزی است که (جان) کندی (رییس جمهور اسبق آمریکا) و نیکیتا خروشچف (رییس جمهور شوروی سابق) بیش از ۶۰ سال پیش به آن رسیدند. با این حال، کودن‌های نابالغی که امروز در غرب بر مسند قدرت هستند، هنوز آن را درک نمی‌کنند!

دیگر خبرها

  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • آقای مدودف همچنان تهدیدهای بزرگ می‌کند؛ فاجعه جهانی در راهه؟
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • یک جنگ سرد جدید؟ جنگ جهانی سوم؟ / چگونه می توانیم در این «عصر سردرگمی» حرکت کنیم؟
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم