Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@21:35:58 GMT

پیام محمد خزاعی به جشنواره فیلم کوتاه تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۵۳۹۰

به‌ گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی، به سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران پیام داد. 

در بخشی از این پیام آمده است: 

«... انجمن سینمای جوانان ایران گام در مسیرهای نوین گذاشته و برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران، برگزیده شدن جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه به عنوان «جشنواره واجد شرایط تایید آکادمی اسکار»؛ نوید اثرگذاری جوانان فیلم‌ساز و حرکت در مسیر توسعه و استقبال ملل مختلف جهت حضور در جشنواره گواه این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینک برای برداشتن گام‌های استوار در آینده و فردای بهتر، باید گذشته را درست بشناسیم و در آغاز فصل جدیدی از زندگی جمهوری اسلامی و گام دوم انقلاب، جمع چشم‌گیر جوانان اندیشمند آفرینش‌گران فرهنگی، قطعا ثروت عظیمی برای کشور است که هیچ اندوخته‌ای مادی با آن مقایسه نیست.
فیلم کوتاه منزلگاه فراخناک و فرحناک، همسو با آموزه‌های اخلاق و مهرورزی برای نمایش تولیدات و دادوستد در عرصه اندیشه، ادبیات و هنر ایران اسلامی و کشف پدیده‌هاست. جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران گنجینه گران‌سنگی است که چراغش را جوانان افروخته‌اند و میعادگاه خردورزی جوانان است.»

سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

۵۷۵۷

کد خبر 579986

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نوازنده و آهنگساز موسیقی ویروس کرونا جشنواره بین المللی فیلم کوتاه فیلم کوتاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد