Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - به همت شهرداری منطقه 8، نخستین دوره مسابقات تفریحی - ورزشی بانوان کوتاه قامت و معلول به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و روز ملی پارالمپیک برگزار شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه٨ ،فاطمه تنهایی گفت: توجه به افزایش تحرک، پویایی و شادابی بانوان به خصوص بانوان کوتاه‌قامت و دارای معلولیت، ارتقاء سطح مشارکت معلولان در فعالیت‌های ورزشی همچنین معرفی رشته‌های متنوع مناسب با شرایط این قشر از مهمترین اهداف برگزاری این رقابت‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه افزود: در حال حاضر با توجه به اهمیت روزافزون فعالیت‌های حرکتی و ورزشی برای معلولان، هدف اصلی این است که سلامتی این قشر تا حد امکان بازگردانده یا حفظ شود ضمن اینکه حضور در اجتماعات ورزشی و منزوی نشدن معلولان هم یکی دیگر از این اهداف است.
تنهایی افزود: ورزش فعالیت درمانی-‌تفریحی است و هم پرکننده اوقات فراغت معلولان است و در صدد هستیم برنامه‌های مستمر و متنوعی برای این قشر داشته باشیم.
در این برنامه ایستگاه‌های ورزشی تفریحی و رقابت‌های دوستانه در رشته‌های فلوربال، رینگ بال، شوت‌دارت، پدل پارکی، بهکاپر، تیر و کمان و ... برای بانوان کوتاه قامت و معلول برگزار شد.
این مسابقات با حضور افسانه بیابانی معاون سازمان ورزش شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و جمعی از مدیران منطقه و با همکاری کمیته ورزش انجمن کوتاه قامتان ایران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویژه بانوان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت.  

 دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می کرد. استاد اسکویی قدیمی ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه کنندگی برنامه های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.
یکی از شاخصه های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تاکید می کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

دیگر خبرها

  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت