Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از اختلافات بوجود آمده بین مدیران باشگاه استقلال و های وب، حواشی مربوط به فسخ قرارداد با کارگزار اقتصادی همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری میزان - یکی از اولویت‌های مهم مدیرعامل باشگاه استقلال پس از شروع به کار در این مجموعه اصلاح قرارداد منعقد شده میان باشگاه و کارگزار فصل گذشته آبی‌پوشان بود.

مصطفی آجورلو که یقین داشت میزان واقعی درآمدزایی از برند باشگاه استقلال با رقم قرارداد مذکور اختلاف بسیار زیادی دارد از همان روز‌های نخست با به کارگیری تیم حقوقی روش‌های تعدیل رقم قرارداد و اطلاح قرارداد فی مابین را در دستور کار خود قرار داد، اما مقاومت مدیران کارگزار مذکور مانع از ایجاد تغییرات در متون قرارداد شد به همین دلیل وی در ملاقات با اعضای مجمع باشگاه مخالفت خود با ادامه همکاری استقلال با این مجموعه اقتصادی را عنوان و تاکید کرد به همان میزان که برند باشگاه رقیب از این محل درآمدزایی می‌کند باید باشگاه استقلال نیز دریافتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پیگیری‌ها حقوقی سرانجام فرایند فسخ قرارداد انجام شد، اما تأخیر در این اتفاق باعث شد معرفی کارگزار جدید با وقفه رو به رو شود، اتفاقی که سبب شد مدیران جدید استقلال در وعده پرداخت پول به بازیکنان و کادرفنی تأخیر داشته باشند، اتفاقی که با اعتراض بازیکنان همراه شد، اما در نهایت عصر امروز قرارداد مذکور با نظر وزارت ورزش و جوانان فسخ شد و حالا استقلال باید از کارگزار جدیدش رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: قرارداد باشگاه استقلال با کارگزار رسماً فسخ شد

در شرایطی که مدیران استقلال در اندیشه رونمایی از کارگزار جدید هستند، خبری در فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود که مصطفی آجورلو عنوان کرده کارگزاری ۵۰۰ میلیاردی برای استقلال در نظر دارد، در حالی که هیچ مستندی دال بر بیان این موضوع به صورت رسمی و خبری وجود ندارد و صرفاً برخی شنیده‌ها منبع این خبر بوده است!

انتشار این خبر شاید باعث خوشحالی هواداران استقلال باشد، اما انعکاس وسیع این گمانه زنی بدون شک تیم مدیریتی جدید باشگاه را زیر فشار خواهد برد تا بعدها منتقدان با استفاده از این ماجرا بتوانند مطالبه کارگزار ۵۰۰ میلیاردی را از تیم جدید مدیریتی در باشگاه استقلال داشته باشند!

حالا باید دید چه کسی این خبر را برای اولین بار در رسانه‌ها مطرح کرده و از قول آجورلو چنین مطلبی را عنوان داشته است، در حالی که رسانه‌های رسمی باشگاه و اعضای هئیت مدیره استقلال هیچ اظهارنظری پیرامون این ماجرا نداشتند و بعید است آن‌ها حتی بعد از عقد قرارداد جدید هم چنین مسأله‌ای را عنوان کنند!

برخی هواداران باشگاه استقلال در مقطع کنونی این فرضیه را مطرح می‌کنند که طرح چنین مساله‌ای قطعاً با یک سناریوی از پشت طراحی شده صورت گرفته تا در ادامه کار منتقدان آجورلو با دستاویز قراردادن این موضوع بتوانند مقدمه انتقاد از تیم مدیریتی جدید را فراهم آورند.

بیشتر بخوانید: مذاکرات مدیران استقلال برای عقد قرارداد با کارگزار ۳۰۰ میلیاردی؛ کابوس مالی آبی‌پوشان تمام می‌شود؟

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم