Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:25:23 GMT

اصفهانی ها ۳۰ مهرماه به دل کوه می زنند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۸۸۱۵

اصفهانی ها ۳۰ مهرماه به دل کوه می زنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین زیبایی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش گفت: اداره کل ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی برنامه‌های متعدد و متنوعی را پیش‌بینی کرده که در سطح شهرستان‌های استان اصفهان به اجرایی خواهند شد؛ این برنامه‌های فرهنگی ورزشی، شامل ورزش همگانی، قهرمانی و مسابقاتی که در تقویم هیأت‌های ورزشی گنجانده شده‌اند، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش در استان اصفهان افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و خارج شدن اصفهان از وضعیت قرمز و نارنجی، با هدف ایجاد شادابی و نشاط بیشتر در جامعه، برنامه‌های متفاوتی پیش‌بینی شده است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: همایش بزرگ ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی ویژه بانوان از ساعت ۷ صبح روز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه در باغ غدیر اصفهان برگزار خواهد شد که در کنار این همایش، رشته‌هایی همچون تای‌چی، سپک‌تاکرا و ... به اجرای حرکات خواهند پرداخت.

وی با بیان این که در هفته تربیت‌بدنی و ورزش، همه‌روزه جشنواره ورزشی برگزار خواهد شد، اذعان داشت: این جشنواره ورزشی در رشته‌های مختلف از ساعت ۱۵:۳۰ لغایت ۱۷:۳۰ جنب پل خواجو برگزار خواهد شد تا عموم مردم با رشته‌های رزمی، بدمینتون، شمشیربازی و رشته‌های زیرمجموعه هیأت انجمن‌های ورزشی و هیأت ورزش‌های همگانی آشنا شوند.

زیبایی ادامه داد: روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه نیز هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان برنامه دیگری را جنب پل خواجو پیش‌بینی کرده است؛ همچنین روز ۲۹ مهرماه عطرافشانی و گل‌افشانی مزار شهدا واقع در گلستان شهدای اصفهان و تجلیل از ۵ خانواده شهید ورزشکار را شاهد خواهیم بود که در این بین، باستانی‌کاران اصفهانی به اجرای حرکات ورزشی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برنامه کوهپیمایی عمومی تصریح کرد: در پنجمین روز هفته تربیت‌بدنی و ورزش(جمعه ۳۰ مهرماه) از ساعت ۶:۳۰ صبح، برنامه کوهپیمایی عمومی در کوه صفه برگزار خواهد شد که پس از  پایان آن، برنامه ویژه‌ای برگزار و به قید قرعه به شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا می‌گردد؛ روزهای شنبه و یکشنبه اول و دوم آبان نیز جشنواره ورزشی رشته‌های مختلف در پل خواجو ادامه خواهد یافت.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان بیان داشت: برنامه فرهنگی ورزشی هفته تربیت‌بدنی و ورزش با همکاری معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، سازمان بسیج ورزشکاران و سپاه صاحب‌الزمان(عج)، اداره کل آموزش و پرورش و کلیه هیأت‌های ورزشی استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تربیت بدنی ورزش همگانی کوهنوردی اداره کل ورزش و جوانان هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار خواهد شد استان اصفهان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد