Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهناز ضرابی زاده» روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پاییز سال گذشته ۲۰ کارگاه مجازی برای ثبت‌نام و حضور مجازی اعضای کانون در سطح استان تشکیل شد که با توجه به تلاش همکاران و استقبال کودکان و نوجوانان، کارگاه‌های مجازی در ترم پاییز سال ۱۴۰۰ به ۶۱ عدد افزایش یافت.

وی اظهار داشت: ثبت نام این کارگاه‌ها که هفتمین فصل برگزاری خود را تجربه می‌کند در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به نشانی «hamedan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

kpf.ir» صورت می گیرد و تا پایان مهر ادامه دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان یادآور شد: علاقه مندان در گروه‌های سنی نوباوه( چهار سال به بالا)، نوخوان( هفت سال به بالا)، نونهال( ۹ سال به بالا)، نونگاه( ۱۲ سال به بالا) و نوجوان( ۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

ضرابی زاده توضیح داد: دوره آموزشی کارگاه‌های آنلاین که از اول آبان آغاز خواهد شد هشت تا ۱۰ جلسه و هزینه ثبت نام ۴۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه آموزش کارگاه های پاییزه برعهده مربیان مختص فرهنگی، هنری و ادبی خواهد بود خاطرنشان کرد: هنرهای بومی، زیست شناسی، فیلمسازی، نجوم، پویانمایی، بازیگری، نوشتن خلاق، مهارت خود باوری، ساخت پادکست و کلاژ از رشته های ارائه شده در کارگاه های پاییزه کانون است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه کانون مکانی است که علاوه بر شناسایی و کشف استعدادهای کودکان سعی در رشد و پرورش فکر آن‌ها نیز دارد گفت:  شاهنامه خوانی، فن بیان، اوریگامی، سفالگری، بازی و سرگرمی، نمایش عروسکی، صنایع تی، نقاشی و خوشنویسی از رشته های شاخص کانون همدان است که در کارگاه های پاییزه ارائه می شود.

ضرابی زاده خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی‌های کارگاه‌های آنلاین، امکان بهره‌مندی تمامی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در نواحی و مناطق مختلف شهرها و روستاهای استان است که به دلیل تعداد محدود مراکز کانون، همه کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف نمی‌توانستند از این امکانات بهره‌مند شوند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ۳۱ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و ۴۴ مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از ۱۴ هزار عضو فعال است.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان همدان آموزش مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان همدان آموزش مجازی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان همدان آموزش مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان سال به بالا کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی