Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@03:22:25 GMT

کشف یک تن و ۴۳۵ کیلوگرم مواد مخدر در بم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۱۲۳۰

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از دستگیری سرباند حرفه‌ای انتقال مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات در شرق استان خبر داد. خبرگزاری میزان - محمد ضیاء الدینی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم در کرمان از دستگیری سرباند حرفه‌ای انتقال مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات در شرق استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضیاء الدینی بیان داشت: با اقدامات منسجم اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات در شرق استان بامداد روزجاری محل دپوی کلان مواد مخدر در روستای خواجه عسکر شناسایی و دراین رابطه ۱ تن و ۴۳۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.
وی بیان کرد: در این رابطه یک سرباند حرفه‌ای انتقال مواد مخدر دستگیر، ۲ دستگاه خودروتوقیف، تعدادی پلاک جعلی خودرو و مقادیری تجهیزات فنی نیز کشف وضبط گردید.
دادستان بم هشدار داد:دستگاه قضائی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به شدت برخورد قضائی خواهد کرد و اجازه نخواهد داد اشرار نظم وامنیت جامعه را برهم زنند.   بیشتر بخوانید: کشف بیش از یک و نیم تن مواد مخدر در شهرستان پارسیان استان هرمزگان   انتهای پیام/ برچسب ها: کشف مواد مخدر سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگاه قضایی کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشف مواد مخدر سربازان گمنام امام زمان عج دستگاه قضایی کرمان سربازان گمنام امام زمان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانى استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و سریعاً آن را متوقف کردند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که در بخش های مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی افزود: راننده خودرو از محل متواری شد و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم